onvoldoende systeembronnen om EPI te voltooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikeborm

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2006
Berichten
5
HEY,

eerst en vooral wil ik even vermelden dat ik zeer blij ben dat ik deze site gevonden heb.
Ik heb al zeer veel nuttige tips gevonden waarvoor mijn oprechte dank.

Mijn probleem: wanneer ik de PC opstart krijg ik eerst mijn opstartscherm maar terwijl er "Windows XP wordt opgestart" op de achtergrond verschijnt krijg ik dus de foutmelding "onvoldoende systeembronnen om EPI te voltooien" telkens ik "ok" aanklik herstart mijn pc opnieuw en opnieuw en opnieuw....

nu heb ik hier al eens gelezen dat je dit kunt wijzigen door eerst naar "start" te gaan maar dit komt niet meer te voorschijn... ook F8 helpt niet...

Wat moet ik doen???:confused:
 
heb je ook al geprobeerd in vijlige modes op te starten ??? kijk dan of je bij start kunt komen etc.
 
tijdens het opstarten van de computer wordt als eerste de bios geladen en daarna windows xp druk tussen dat de bios is geladen en het eerste windows scherm deverse malen op F8 totdat je een menutje krijgt kies dan voor veijlige modes opstarten.
ps in dat menu`tje kun je ook nog kiezen voor vorige configutatie dat kun je ook nog proberen anders via veijlige modes systeemherstelpunt terugzetten.

veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan