Onvoldoende virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vanzwam,

dat weet ik ook wel, we moeten elkaar als Helpmij Collega's uiteraard helpen, 100% maak het maar 1000% mee eens, en het was totaal NIET bedoeld als competitie, mochten het sommige het zo opvatten, ("m'n excuses" ervoor),

ik was er gewoon nieuwsgierig naar, voor in de toekomst mocht er iemand anders met zo'n vraag komen, dan weten we natuurlijk meteen waar het aan ligt, en wat de juiste oplossing voor is,,,,

maar nogmaals m'n excuses ervoor ,,,,
 
Geplaatst door SickWithIt
Beste vanzwam,

dat weet ik ook wel, we moeten elkaar als Helpmij Collega's uiteraard helpen, 100% maak het maar 1000% mee eens, en het was totaal NIET bedoeld als competitie, mochten het sommige het zo opvatten, ("m'n excuses" ervoor),

ik was er gewoon nieuwsgierig naar, voor in de toekomst mocht er iemand anders met zo'n vraag komen, dan weten we natuurlijk meteen waar het aan ligt, en wat de juiste oplossing voor is,,,,

maar nogmaals m'n excuses ervoor ,,,,


weet je wat.
VOOR BEIDE EEN GROTE PLUIM:thumb: :thumb: :D
 
Geplaatst door SickWithIt
Beste MissKiwi,

bedankt,,,,

daar heb je, je probleem al,

bij Virtueel Geheugen kies je voor Wijzigen ,

bij processorgebruik en bij geheugengebruik staan beide op programma's aangevinkt, dat is juist, maar de virtueel geheugen is te, te laag, vandaar dat je elke keer de melding krijgt, en Windows Movie Maker niet naar behoren functioneert, vergt veel van je geheugen uiteraard,

maar ja, waar waren we, ooh ja, je hebt dus net op Wijzigen geklikt, Vink Aangepaste grootte aan,
Bij Begingrootte (MB): in het vakje toest je dit in 700
en bij Maximale grootte (MB): in het vakje toest je dit in
1700 , en klik vervolgens op okay, en dan Toepassen en dan weer op OK,
Start je PC opnieuw op,,,, en ga verder waar je gebleven bent, en nu moet ie het gewoon doen,
Hopen we natuurlijk,

Wens je veel Succes,,,,

Dit moest ik veranderen:)
En nog eens SUPERBEDANKT aan BEIDEN:p :thumb: :thumb: Jullie zijn echt schatten!!:thumb:
 
Geplaatst door SickWithIt
Beste vanzwam,

dat weet ik ook wel, we moeten elkaar als Helpmij Collega's uiteraard helpen, 100% maak het maar 1000% mee eens, en het was totaal NIET bedoeld als competitie, mochten het sommige het zo opvatten, ("m'n excuses" ervoor),

ik was er gewoon nieuwsgierig naar, voor in de toekomst mocht er iemand anders met zo'n vraag komen, dan weten we natuurlijk meteen waar het aan ligt, en wat de juiste oplossing voor is,,,,

maar nogmaals m'n excuses ervoor ,,,,

He, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik maakte maar een grapje. Op deze site worden al eens meer grapjes gemaakt. Dat maakt het geheel ook wat vrolijker :thumb:
 
:D ooh, okay,
in dat geval,,,,

misschien tijd om Mega Senior te worden !!!!
:thumb: :D :) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan