onvoldoende virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
wat is dit en wat kan ik der aan doen

Bijlagen

• kijk.jpg
    kijk.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 81
Dit snap je niet? Is gewoon een stappenplan om je virtueel geheugen te vergroten!!
Gewoon stap voor stap opvolgen!

Ga via Start--> Configuratiescherm--> Prestaties en onderhoud--> Systeem--> tabblad Geavanceerd.
Klik op de knop "instellingen" binnen het kader "prestaties". Vervolgens klikt u weer op een tabblad "geavanceerd" en onderaan ziet u staan "virtueel geheugen". Klik vervolgens op de knop "wijzigen". In het dialoogvenster dat nu verschijnt selecteert u de harde schijf waarop zich het wisselbestand bevindt. Selecteer de optie "aangepaste grootte" en wijzige de bestandsgrootte in 2,5 maal de beschikbare hoeveelheid RAM-geheugen dat u heeft.Vul bij begin grootte en maximale grootte dezelfde waarde in. Klik vervolgens op de knop "instellen". Sluit alle vensters door op O.K. te klikken en herstart de computer.

rechts klikken op deze computer --> geavanceerd --> prestaties knop instellen --> beste prestatie aanvinken.

neemt minder virtueel geheugen in beslag :p

rechts klikken op deze computer --> geavanceerd --> prestaties knop instellen --> beste prestatie aanvinken.

neemt minder virtueel geheugen in beslag :p

Ik weet niet hoeveel ram je hebt maar ik heb zelf 8 GB en heb me wissel geheugen in windows uitstaan dus dan paktie alles van me ram en bij veel mensen werkt het dan ook sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan