Onvoldoende virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat was het resultaat van de memtest ? Neem aan dat je die test hebt uitgevoerd.

Nee, heb het toen meer gedaan aangezien het goed ging en ik het laatste van die test eigenlijk niet goed begreep hoe het uit te voeren en een cd /dvd branden heb ik met deze laptop nog niet gedaan.

Ik kreeg gisteren een tip over Ccleaner dat ik nog moet doen.

Hoe kun je nu verder komen als je de adviezen/tips niet uitvoert ? :confused:

Hoe kun je nu verder komen als je de adviezen/tips niet uitvoert ? :confused:

ik zei : ]Nee, heb het toen meer gedaan aangezien het goed ging en ik het laatste van die test eigenlijk niet goed begreep hoe het uit te voeren en een cd /dvd branden heb ik met deze laptop nog niet gedaan.

De tip van Pasja is uitgevoerd en er zijn geen problemen meer volgens Ccleaner. Ik wil nu even afwachten.

@umiak, houd er rekening meer dat geen van de posters in dit topic jouw andere topic kennen. Het is voor hen dus abacadabra wat je typt.

Ik ben iig heel benieuwd of de foutmelding terugkomt.

Laatst bewerkt:
@umiak, houd er rekening meer dat geen van de posters in dit topic jouw andere topic kennen. Het is voor hen dus abacadabra wat je typt.

Ik ben iig heel benieuwd of de foutmelding terugkomt.

Ja, dit begrijp ik, maar daar kan ik niets aan doen denk ik.

Ja, ben ook heel benieuwd, vandaag nog geen enkele keer de kreet gehad.

Oh ja, moet ik naast het opstarten dat Ccleaner opschoon ook elke dag scannen in het register? Of kan ik dit ook automatisch laten doen? Of is het niet nodig?

Nee, als je de computer dagelijks aan hebt staan dan is 1x in de week / 1x in de 2 weken voldoende.
Daarvoor had je de melding wél dagelijks?

Dan is het vanaf nu dus duimen en als de melding een dag of wat niet terugkomt, dan................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan