Ik heb een probleem ik speel een spel genaamd Warrock. Maar als ik het speel komt er vaak een melding die zegt onvoldoende virtueel geheugen. Hij weigert dan dus geheugenaanvraag van Warrock waar het trager van wordt en het dus niks aan is om te spelen
ik heb op sites gekeken en er stond een programma dat heette RAMbooster en ik heb het gedownload om te kijken of mijn geheugen inderdaad te weinig was.
dit staat er allemaal :
total psychical RAM: 523756 KB
available psychical RAM: 300112
het balkje is ook rood terwijl de andere blakjes blauw zijn ik doe vaak "optimize" maar het gaat dan gewoon weer terug bij af
kan iemand helpen want het is echt vervelend, en weet iemand ook hoe ik een printscreen hierop kan zetten? want ik heb een printscreen met het geheugengebruik
alvast bedankt,:thumb:
mvg mark
ik heb op sites gekeken en er stond een programma dat heette RAMbooster en ik heb het gedownload om te kijken of mijn geheugen inderdaad te weinig was.
dit staat er allemaal :
total psychical RAM: 523756 KB
available psychical RAM: 300112
het balkje is ook rood terwijl de andere blakjes blauw zijn ik doe vaak "optimize" maar het gaat dan gewoon weer terug bij af
kan iemand helpen want het is echt vervelend, en weet iemand ook hoe ik een printscreen hierop kan zetten? want ik heb een printscreen met het geheugengebruik
alvast bedankt,:thumb:
mvg mark
Laatst bewerkt: