Hallo,
Reeds heb ik besloten de uitdaging aan te gaan van een eigen systeem samen te stellen. Na wat research te hebben gedaan ben ik dusver tot een systeem gekomen wat mij wel aanstaat.
Ik weet echter niet of alle componenten wel willen gaan samenwerken, of het allemaal in de behuizing past, de voeding voldoende is, of DDR2 ook werkt in deze MOBO, etc, etc. Ik ben er van bewust dat dit best veel gevraagd is, maar zou iemand met kennis op dit vlak mij kunnen verzekeren van de keuzes die ik heb gemaakt? Of, natuurlijk als het nodig is, fouten aanwijzen?
Hier dan het systeem:
Behuizing: Antec Nine Hundred
Moederboord: Asus Striker II Extreme,Retail
Processor: Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed
Voeding: Cooler Master Real Power M850,Retail, 850Watt
Intern Geheugen: Corsair TWIN2X4096-8500C5DF,4096MB, 1066MHz
Grafische Kaart: EVGA Geforce 9800GX2,1024MB, GDDR3, PCI
Harde Schrijf: Samsung Spinpoint T166, 500 GB, 7200 RPM, 16
CD/DVD-brander: Samsung SH-S203D, Zwart, OEM
Besturingssysteem: Microsoft Vista Home Premium, SP1, 64-bit.
Monitor: Samsung SyncMaster 2232BW,Zwart, 22inch
Ik streef naar een min of meer ''high-end'' gaming systeem. Vandaar de keuze voor de GPU en het MOBO. Ook ben ik van plan om mij te verdiepen in overclocken (op zijn tijd).
Dus, is het mogelijk dat iemand mij kan verzekeren van de compatibiliteit van de verschillende onderdelen met elkaar? Andere tips zijn vanzelfsprekend ook zeer welkom.
Hartelijk bedankt!
Reeds heb ik besloten de uitdaging aan te gaan van een eigen systeem samen te stellen. Na wat research te hebben gedaan ben ik dusver tot een systeem gekomen wat mij wel aanstaat.
Ik weet echter niet of alle componenten wel willen gaan samenwerken, of het allemaal in de behuizing past, de voeding voldoende is, of DDR2 ook werkt in deze MOBO, etc, etc. Ik ben er van bewust dat dit best veel gevraagd is, maar zou iemand met kennis op dit vlak mij kunnen verzekeren van de keuzes die ik heb gemaakt? Of, natuurlijk als het nodig is, fouten aanwijzen?
Hier dan het systeem:
Behuizing: Antec Nine Hundred
Moederboord: Asus Striker II Extreme,Retail
Processor: Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed
Voeding: Cooler Master Real Power M850,Retail, 850Watt
Intern Geheugen: Corsair TWIN2X4096-8500C5DF,4096MB, 1066MHz
Grafische Kaart: EVGA Geforce 9800GX2,1024MB, GDDR3, PCI
Harde Schrijf: Samsung Spinpoint T166, 500 GB, 7200 RPM, 16
CD/DVD-brander: Samsung SH-S203D, Zwart, OEM
Besturingssysteem: Microsoft Vista Home Premium, SP1, 64-bit.
Monitor: Samsung SyncMaster 2232BW,Zwart, 22inch
Ik streef naar een min of meer ''high-end'' gaming systeem. Vandaar de keuze voor de GPU en het MOBO. Ook ben ik van plan om mij te verdiepen in overclocken (op zijn tijd).
Dus, is het mogelijk dat iemand mij kan verzekeren van de compatibiliteit van de verschillende onderdelen met elkaar? Andere tips zijn vanzelfsprekend ook zeer welkom.
Hartelijk bedankt!