Onzichtbaar bestand/map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolbydigital

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
ik gebruik windows 7

ik pak een bestand uit met winrar van ongeveer 8Gig en zet ik hem op de external schijf maar als die klaar is met uitpakken zet windows alleen deze map onzichtbaar kan ik hem niet meer zien maar hij is er wel. In winrar zie ik het terug in de schijf omdar winrar ook verborgen mappen automatisch laat zien.

ik heb het naar interne hare schijf gekopieerd en ook hier werd die onzichtbaar het is alleen deze map verder geen enkel probleem.

kan iemand mij helpen AUB omhet gewoon zichtbaar te laten blijven

ik heb die mapopties geprobeert niet gelukt

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien kunnen we er iets meer over zeggen als we het bronbestand kennen? Welk bestand / bestanden / programma betreft het en hoe kom je aan de .rar?

Het is een PS3 spel backup Lego harry potter voor de kinderen :d

Er zit ook een map in de RAR Ps3 <dir> met root <dir>
Kan het door deze map zijn dat die onzichtbaar wordt

Als je alles hebt uitgepakt gaan de bestanden beetje bij beetje verdwijnen heel raar en na een paar seconden is die map onzichtbaar, maar die rar bestand die is wel gewoon zichtbaar

Het lijkt erop alsof de maker een bijzonder interessante beveiliging heeft gemaakt.
Als je rechtsklikt op de map en je kiest voor 'eigenschappen', 'beveiliging', kun je dan wat 'rommelen' met de lees / schrijf en beheersrechten van die map? Gelet op de aard van de beveiliging zal het vast niet zo 'simpel' zijn............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan