Onzichtbaar ip

• Onderwerp starter Onderwerp starter skyi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

skyi

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Hallo iedereen, :D

eerste en vooral:
ik vond geen echt onderdeel voor ip en ik ben hier terecht gekomen
maar dit is wss niet de juiste plek, sorry daar voor

Ok,
Ik vroeg me af hoe ik mijn ip onzichtbaar krijg
maar niet zomaar bij browsers alleen
ook bij games die ik online game en dergelijke zaken

ik dacht dat het met een gewoon ip hider ging werken
maar blijkbaar is dat niet zo,

ik neem als voorbeeld de game tm (trackmania)
Hide My Ip 5.0 had een engels ip en ik ging even proberen
op een server die ik tijdelijk host en mijn ip was
nog steeds belgisch.
komt dit omdat deze game tcp en udp gebruikt
voor data te versturen enz.

ik weet niet of het mogelijk is om je ip bij games aan
te passen maar ik kon het maar eens vragen hé :)

Alvast bedankt :thumb:,

sky ;)

Laatst bewerkt:
ip hide

Dit is niet makkelijk mogelijk... je moet namelijk via andere computers verbinding maken met je game server. dit kan via een zogenaamde open proxy servers. het nadeel is dat je game traag wordt... zoek maar eens met google naar open proxy

Je kunt je IP niet verstoppen, hooguit dat je het via een proxy laat lopen zodat het lijkt alsof je een ander IP hebt. Zelf denk ik dat het weinig oplevert en de vertraging is meestal aanzienlijk.

je weet dat als je bij trackmania een account maakt en je het spel voor het eerst op start dat je moet aan klikken uit welk land je komt heb je daar wel nl aan geklikt
Als je het niet weet dan kan je ff eene nieuwe account maken. als je het op start kan je een account aanklikken(niet je gewone account aanklikken) maak dan een nieuwe en zet die op nl en kijk op dat werd

Op deze website http://www.cool-proxy.net/ kan je wel wat proxys vinden die werken.

Maar je moet dit wel via windows instellen om ook je games er door heen te laten lopen.

Dan moet je naar Internetopties, je kan wel op internet vinden waar dat zit, (ik weet niet welk Operating System je draait). Daar ga je de verbindingen tab en daar kies je lan instellingen.

Daar kun je een proxy server instellen. Als je dan even op die site kijkt kan je er een paar vinden. Er staat bij welk land het vandaan komt en of hij een goede responstijd heeft LET DAAR OP!

Veel succes.

Bedankt ik heb een goede proxy gevonden :D

maar ik weet niet echt hoe je windows je games via
de proxy laat gaan :confused: (vista user)

toch zeker en vast bedankt allemaal :thumb:
ik ben al een heel eind opgeschoten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan