Onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenniZvb

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Yo,

ik heb een programma die ik het liefst de hele tijd door wil blijven draaien.. alleen heb ik een vervelende zus, die het telkens weer sluit.. wie weet hoe je een programma alleen in de systray hebt, zonder een icoontje rechtsonder ofzo?

Wat weet je zus van computers? Anders kun je alle snelkoppelingen weghalen en het prog opstarten in het bestand...

Me zus weet wel hoe ze dat proggie, als rechts onder een iccontje zit moe afsluiten..

'Anders kun je alle snelkoppelingen weghalen en het prog opstarten in het bestand...' Dan start het programma toch niet op in't begin van windows.. het icoontje rechtsonder moet pleite, kan dat?

Hij zit in dat stukje system tray naast de klok? Dat is soms een optie bij de install van een prog. Misschien dat je in de settings van het prog iets kunt vinden (vink weghalen of zo).De pictogrammen op die plek in de systemtray kan ik niet aanklikken met rechts en ze verwijderen. En een onzichtbaar pictogram bestaat niet
biggrin.gif

'k kom het hier vragen omdat het mij niet lukt.. ik heb dus dat hele programma al uitgekamd.. iemand anders misschien?

Wellicht is het ook handig als je de naam van het programma doorgeeft

Óf je moet het in het programma zelf aangeven dat het niet kan, óf je moet winXP installeren, want daar kun je namelijk wel al je pictogrammen verbergen (je kan ze ook zo weer laten zien, maar da's wat anders)

Een andere mogelijkheid is er vlg mij niet binnen W98.

Nog een vraagje, hoe sterk is je zus? :D

Da's jammer.. ik draaide eerst een webserver, daar kon je de icoon wijzigen.. kan dat hier niet mee? als ik de pictogram weet, verander ik het in geluidsicoontje ofzo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan