Onzichtbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirantheo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hoi,

Ik heb een externe harde schijf van Maxtor 3200 en daarop heb ik mijn foto's gezet. Ik heb net gemerkt dat ik vanaf eind juli ineens mijn foto's kwijt ben.
Nu probeer ik een map met nieuwe foto's (die ik ook op mijn vaste harde schijf had staan)weer naar de externe te kopieren, maar dan krijg ik een melding dat die map er al op staat en of ik ze wil vervangen door de nieuwe.
Ik zie deze map echter niet terug in verkenner en als ik zoek op de afbeeldingsnaam vind ik ze ook niet. Ik heb ook wat bestanden uit de prullebak geprobeerd terug te zetten, maar die ziet ie en ik ook niet!!

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen???????

Groetjes,
Miranda

Misschien is de folder aangemaakt als "verborgen" folder.

Probeer in verkenner direct de naam van de map te typen in de "adresbalk" (niet via klikken boomstructuur proberen te vinden).

Mocht deze gevonden worden, dan rechtsklikken op de bewuste map en bij eigenschappen het vinkje bij "verborgen" weghalen.

Dan zou deze voortaan zichtbaar moeten zijn.

Succes!

minder onzichtbaar

Beste Erial-C,

Ik heb inderdaad al wat bestanden teruggevonden! HEEEEL erg bedankt voor je tip. Enige extra probleem is dat ik niet alle betandsnamen exact meer weet.... is er een manier om te zien wat erop staat zonder dat ik de namen precies moet weten?

Nogmaals bedankt.

Groeten,
Miranda

weer onzichtbaar

enne, het vakje 'verborgen' was niet aangevinkt in eigenschappen. En als ik verkenner afsluit en weer opnieuw naar mijn externe schijf ga zijn ze weer gewoon verdwenen.....(heb ze ondertussen op vaste harde schijf gezet, en daar zie ik ze wel).

nogmaals groeten,
Miranda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan