onzichtbare ingaven van paswoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeron

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2016
Ik heb mijn excel werkbladen beveiligd met een VBA script dat het paswoord vraagt om de bladen te beveiligen.
Bij ingaven van het paswoord zie je wat je ingeeft.
Ik zoek een oplossing om het paswoord bij ingaven te vervangen door sterretjes;
Wie kan mij hiervoor een scriptje sturen.
Alvast bedankt.

Als je er een tekstveld voor gebruikt in een Userform kan je daarvoor het attribuut PasswordChar gebruiken.

Die staat al in z'n vorige vraag Ed, maar meneer is wat ongeduldig.

Ok. Die andere vraag heb ik dus niet gezien.

Da's een mooie :)
Maar zou noeten worden aangepast om ook te werken in 64-bit Office.

Gelukkig bezit ik die niet, en de code is ook niet van mij zoals je hebt gezien.
Ik ga mijn best er niet voor doen (tijd is kostbaar net als de ongeduld van Ts).
Userformpje → textboxje vullen → klaar. :d

Dat is inderdaad de beste methode :)

Ik heb in excel in blad 1 cellen samengevoegd van rij 10 kolom b tot rij 15 kolom k. In deze samengevoegde cel kan men een tekening plaatsen in vb gif formaat. De bedoeling is dat deze tekening ook automatisch geplaatst wordt in blad 10 in rij 2 kolom b tot rij 7 kolom k.
Weet iemand hoe ik dit kan doen zonder dit zelf te kopiëren en te plakken. Bestaat hiervoor een formule of een andere mogelijkheid.

Deze laatste vraag heeft absoluut niets te maken met uw originele vraag in deze thread. Gelieve daarom een nieuw topic te starten met deze laatste vraag teneinde deze vraag niet te bezoedelen met irrelevante posts.

Dat klopt.
ik ben nieuw op het forum kan je mij even uitleggen hoe ik een nieuwe vraag kan starten a.u.b.

alvast bedankt

Net zoals je ook je eerste vraag hebt gemaakt.

Ik zie wel een button om te reageren maar geen om een nieuwe vraag testellen.

Volgens mij staat dat met grote letters op de voorpagina:

HM.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan