Ook al The Sims problems..

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperIlse

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2004
Ik heb van een vriendin The Sims Deluxe Edition geleent, omdat zij er toch niks mee deed, hij weigerde bij haar te werken. Voor mij leuk want ik mocht hem dus mee, maar nu baal ik, want hier weigerd hij dus ook te werken.
Met de eerste cd gaat alles nog wel ok, traag, maar goed. Dan vraagt hij om de 2e cd, prima die stop ik er in. Maar daarna gaat het fout. Hij bgeint weer verder te installeren maar na een tijdje gaat niet meer verder (de cdrom gaat als het ware uit) en dan blijft hij maar om de 2e cd vragen, die er al lang inzit. Doe ik iets fout, of is er iets goed mis met deze cd's?
Overigens vraagt hij op 95% naar cd 2, gaat verder, maar blijft in 95% hangen:confused:

zit er misschien een kras op de cd? Is het de originele cd of kopie?

Ze zijn 100% origineel, en echt krassen zitten er ook niet echt op. Ik denk dat ik het maar op moet gaan geven...:(

ik ken het probleem bij XIII

het is de bedoeling dat er tijdens de instalatie continu de cd1 in zit. Aangezien ik ook een brander heb aangesloten stop ik cd2 enz. hier in en instaleerd hij perfect.

Hoop dat dit helpt. (en dat je wel een 2e cd drive hebt)

2 cdrom spelers heb ik niet, ik heb echter onder mijn cdromdrive wel een dvdspeler zitten, ik weet niet of dat ook werkt?

Zat dit een beetje te volgen!Wil eigenlijk wel weten of dit dan op deze manier is gelukt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan