ook bij mij geen Windows 8.1 in Store

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Ik heb 2 computers met Windows 8.0 Pro. Bij de eerste computer stond Windows 8.1 wel in de Store. Deze kon ik foutloos upgraden. Bij de andere computer staat 8.1 niet in de Store. Waarschijnlijk komt het dat ik een updatecorruptie heb. Bij optionele updates kan ik steeds update KB2802618 direct updaten met succes, maar vervolgens komt hij steeds terug en kan ik weer succesvol updaten, dus inmiddels 10 x gedaan. Heb heel internet al afgezocht, waarschijnlijk zit de fout in:

"the source files could not be downloaded. Use the "source" option to specify the location of the files that are required to restore the feature. For more information on specifying a source location see http://go.microsoft.com/fwlink/LinkId=243077 The DISM log file can be found at C:\Windows\Logs\DISM\dism.log"

Ik begrijp niet waarom W 8.1 niet gewoon bij de updates staat. Bovenstaande quote is te technisch om dat even uit te voeren. Kan iemand helpen ?

Er zat een fout in het systeem 8.0 die ik er niet uit kon halen. Heb Windows 8.0 opnieuw geïnstalleerd en daarna stond windows 8.1 wel in in de Store. Upgraden leverde toen geen probleem op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan