ook een Geforce FX5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabela

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Hoi, ik had ook nog een vraagje. Ik heb geen idee of het verholpen kan worden, maar het zou handig zijn.
Ik heb dus een redelijk nieuwe computer, volgens mij nu 2 jaar oud met een nvidia Geforce FX 5200 met 228mb.
Sinds het begin gaf de computer soms wat problemen met spelletjes. Het maakt niet uit of het een simpel spelletje is wat weinig geheugen nodig heeft of zo. Dan bij opstarten met bijvoorbeeld een filmpje of zelfs bij geen filmpje, dan blijft het beeld af en toe hangen. Na een paar minuten is dat over en dan doet het spel het verder wel. Ook filmpjes en ook spellen die meer eisen van de computer doen het dan gewoon goed.

Andere problemen is bijvoorbeeld bij Warcraft frozen throne pixels in het beeld zien. Als of het niet goed laad.

Bij bijvoorbeeld online spel, zoals world of warcraft, dan geeft het na het opstarten even een probleem en bijvoorbeeld als er ontzettend veel mensen online zijn dan geeft het wat problemen. Vooral met veel lag. Terwijl de internet verbinding wel goed is.

Heeft iemand enig idee of het een hardware probleem of software probleem zou kunnen zijn? In het geval met hardware, dan ga ik er niks aan doen. De spellen draaien gewoon.

groetjes, Isabela

PS We hebben geprobeerd de drivers up te daten. Al een paar keer, maar dat verhielp het niet.

Ik heb een Athlon 2600+, met 512 mb Ram en windows XP.
Moet je nog iets anders weten?

Hardwareprobleem: geforce 5200 heb ik ook en die zuigt echt. Kzou proberen tweedehands een 6600 te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan