Ook geen geluid meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fluff
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fluff

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Ik heb het zelfde probleem,, alleen is dat al een tijdje terug gebeurt, ik heb het ook geprobeerd op te lossen met systeemherstellen maar hij gaat niet ver genoeg meer terug ofzo?:eek:

ook ben ik al via configuratiescherm>systeem>hardware en dan naar de hardware gezocht en er stond idd een geel uitroeptekentje bij, maar als ik dan kies voor systeem bijwerken ofzoiets,, dan komt er uiteindelijk te staan dat de software niet is gevonden.. logisch want dat had ik perongeluk verwijderd.

De hardware en de software waar ie naar vraagt heet btw PCI Device,

Ik hoop dat jullie me kunne helpen:D

xx

Ik heb van jou vraag maar een eigen vraag gemaakt.
het is niet de bedoeling dat je jouw probleem in een ander zijn vraag zet.

Geef het merk, naam en type van de PC, of het merk en type van het moederbord, eventueel allemaal te ontdekken met Everest.

Euhm,, het is een Acer laptop, verder staat erbij TravelMate 3000
Type moederbord weet ik niet,, alleen dat mn computer steeds naar software voor PCI device zoekt,,

Hier staan je drivers, installeer eerst de chipsetdrivers, start opnieuw op en installeer de rest wat je wilt hebben, en nogmaals een reboot.

:o :confused: huh sorry als dit heel dom gaat klinken,, maar wat zijn chipsets?

Dat zijn 2 chips op het moederbord, de north en southbridge, en dat noemen de dan een chipset, soms bestaat hij uit één chip, en dan wordt het nog een chipset genoemd.

Een simpele uitleg.

Maare, je hoeft alleen die drivers ervoor te installeren.:cool:

hmm,, ik heb nu een zon bestandje geinstaleerd, die heette iets van Chipset,, is dat alles wat ik moet instaleren? want ik weet niet welke ik anders moet instaleren,, iniederigeval heb ik nu nog geen verandering gemekrt..:eek:

ahh egt dankje wel!!:D

ik ben zo gelukkig nu he:P ik heb mn geluid terug, ja ik zag idd ineens audio iets staan, ent oen dacht ik ik ga dat f finstaleren,, en toen ja toen hoorde ik toen ik opnieuw opstartte mijn afsluit toontje en opstart toontje weer:D

Dankje wel he!:D

Asje, zet de vraag rechtsonder nog even als opgelost, is iedereen blij.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan