Ook probs met geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Sins een week ofzo heb ik last van te veel geluid van mijn koeler. Ik krijg het alleen maar als ik een spel voor een tijdje speel.

Ik heb overlaatst een nieuwe driver geïnstalleerd

en ik heb dat refresh force programma gebruikt http://www.pagehosting.co.uk/rf/
maar ik heb mijn instelling terug naar default gezet omdat ik dacht dat dit het probleem zou zijn, maar blijkbaar niet, enig idee?

Koeler op je videokaart? gezien hoe jij het probleemomschrijft, ga ik niet uit van slijtage aan de fan. Wat wel zou kunnen is dat de fan smerig is door stof of nicotine. Probeer hem eens voorzichtig!! schoon te maken met een borsteltje en de stofzuiger. Hoe zwaarder het spel des te meer geluid de fan gaat maken, ik heb spelen waarbij ik op de achtergrond m'n koeling van zowel de pc als de videokaart tekeer kan horen gaan.
Kan je het aantal toeren niet regelen, sommige mobo's laten dit toe voor de fan van de cpu/systeem. Asus videokaarten kan dit volgens mij ook.

Nicotin kan het al niet zijn, stof mis wel, maar vind het zo raar dat het van de ene op de andere dag zoveel meer lawaai maakt. En aan het toerental ga ik afblijve want heb er niet zoveel verstand over.
Een stofzuiger is dat niet een beetje te gevaarlijk voor beschadeging?

Geplaatst door Kristofvinck
Nicotin kan het al niet zijn, stof mis wel, maar vind het zo raar dat het van de ene op de andere dag zoveel meer lawaai maakt. En aan het toerental ga ik afblijve want heb er niet zoveel verstand over.
Een stofzuiger is dat niet een beetje te gevaarlijk voor beschadeging?

Niet als je er eentje hebt waarbij je de zuigkracht kan regelen. Een stukje boven de fan houden en het evt stof weg zuigen

Ok ik zal dit dan proberen :) , kweet niet of het veel verschil gaat maken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan