Ook zo'n probleem XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrico

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
20
:evil:
Wie heeft dit ook is mij nu al 2 keer gebeurd!
De eerste keer bleef mijn scherm hangen in computerfabrikant(PB) en de tweede keer wat programma's geinstalleert o.a.Office kreeg toe de mededeling doe 'ctrl-alt-del' maar dit kon ik blijven doen gebeurde niets dus géén nood ik heb drie 'recover cd's' van PB wat de eerste keer mis ging was dom want er stond geschreven wat ik moest doen, dus ik dacht bij deze tweede keren uitkijken anders raak ik weer alles 'kwijt' dus dacht ik alleen 'windows' ook weer fout weer alles kwijt!
Zoiets heb ik met Win-Me nog nooit gehad want dan wordt er gevraagd weet U zeker dat U wil 'formateren' ja of nee?

*Maar komt zoiets altijd bij XP of ligt dat bij Comp.fabr??
Wie helpt mij?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

waarmee,......iets meer duidelijkheid!

Grtz.

Lol.........aangepast
 
Laatst bewerkt:
met wat????

je kamer opruimen?of je band plakken??


edit:al aangepast zie ik
 
Hoi,

al je wilt formateren in XP zal er ook gevraagd worden ja of nee
Is dit je vraag, want ik kan er geen touw aan vast knopen....

Grtz.
 
Nog steeds XP

Ik bedoel je hebt '3 recover Cd's' die lijken mij bedoelt om opnieuw te kunnen opstarten zoals vroeger bij Win'95-98 de diskettes en niet dat alle geïnstalleerde programma's worden geformateerd, hoop dat deze toelichting bij mijn beter wordt beantwoord?
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel je hebt '3 recover Cd's' die lijken mij bedoelt om opnieuw te kunnen opstarten zoals vroeger bij Win'95-98 de diskettes en niet dat alle geïnstalleerde programma's worden geformateerd, hoop dat deze toelichting bij mijn beter wordt beantwoord?

Je wilt dus een reparatie doen via de recovery cd's en geen format?

Grtz.
 
Hoi,

om een reparatie van het OS te doen heb je (dacht ik) de orginele CD met WinXP nodig.

Grtz.
 
Ik begrijp evenmin waar je heen wilt, maar als je eruit wil raken hou het dan simpel:

Neem een backup van al je bestanden en instellingen.

Formatteer je hdd, installeer xp opnieuw.
Installeer de belangrijkste programma's, drivers, zet nodige instellingen weer goed. Plaats je backups terug en installeer vervolgens de overige programma's.

Wedden dat je het met een cleane windows niet meer hebt. En anders ligt het aan de hardware en moet je ermee terug naar je fabrikant

edit: Ik had je extra berichten nog niet gelezen, recovery is oftewel bedoelt je systeem te herstellen oftewel bedoelt om makkelijk alles terug te zetten zoals de fabrikant het heeft ingesteld, in het laatste geval wordt windows eigenlijk in principe wel opnieuw geinstalleerd maar meteen met de instellingen van de fabrikant.
Lees je handleiding door om te zien wat voor recovery jij hebt.

Of probeer eerst systeemherstel...
 
Laatst bewerkt:
Nog 1x XP

Hoi,

om een reparatie van het OS te doen heb je (dacht ik) de orginele CD met WinXP nodig.

Grtz.
Ik wilde een reparatie doen via de recovery cd's maar dan wordt alles opnieuw geïnstalleerd en dat was niet de bedoeling!
En opnieuw 'Systeem' herstel ging ook niet want de computer was de laptop was vastgelopen, FunZip begrijp van jou dat je eigenlijk een originele Cdr'Xp' nodig hebt, klopt dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan