Oordeel Deathtage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freestyling

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2012
Berichten
8
Hallo,

ik heb hier de site deathtage,
Ik zou graag een grote community opbouwen met mede gamers.
Weet iemand hoe ik mensen kan aantrekken en waar ik mensen moet aantrekken?
www.deathtage.com
Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de site op veel punten verbeterd kan worden. Er staan Engelse fouten in de tekst en de interpunctie is bepaald niet correct. Het is niet om op slakken zout te leggen, maar voor mij komt dat minder professioneel over. Ook de layout werkt voor mij niet goed. Als ik op een site kom dan zie / lees ik graag meteen waar het over gaat. Jouw site is duidelijk een site voor insiders (ik ben geen gamer), maar dan nog staat de welkomst tekst heel klein. Met name in verhouding met alle afleidingen daar rondom heen is dat niet het eerste waar ik naar kijk. Adsense vind ik hinderlijk geplaatst (maar ik heb wel voor je geklikt). Het menutje dat rood oplicht als je met de muis erover gaat vind ik dan weer wel goed geslaagd.

Ik denk dat je site meer mensen zal aantrekken als je het grafisch aantrekkelijk en overzichtelijk maakt met juiste verhoudingen, en ook met correct Engels taalgebruik en juiste interpunctie.

Het technische gedeelte ga ik niet op in, want ik ben zelf het newbieschap nog maar nauwelijks ontstegen. :)
 
Nog wat punten

- De tekst van het menu is lastig te lezen (dunne donkergrijze letters op een zwarte achtergrond)
- Gecentreerde tekst met grote lijnafstanden is lastig te lezen, de regels lijken haast niet bij elkaar te horen.
- Je voorpagina is te breed voor met een scherm van 1280px
- Een "klik me" tekst bij een advertentie van google is een overtreding van hun gebruikersvoorwaarden.
- Het engels is inderdaad niet best, misschien kun je de teksten beter door een ander lid laten schrijven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan