oordopjes koppelen met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
@klaas-van-winge Dit is wat ik vond op de site van Fresh'n Rebel:

Om je oordopjes te koppelen, volg je deze stappen:
  1. Verwijder de plastic folie van de oordopjes en plaats de oordopjes terug in de oplaadcase.
  2. Schakel Bluetooth in op je apparaat (zoals je smartphone of tablet).
  3. Open de oplaadcase en haal de oordopjes eruit. Ze gaan automatisch in de koppelmodus.
  4. Open de Bluetooth-instellingen op je apparaat (zoals je smartphone of tablet) en zoek naar nieuwe apparaten.
  5. Selecteer je Fresh 'n Rebel-product uit de lijst om de koppeling te voltooien.
Opmerking: Elke volgende keer dat je de oplaadcase opent, gaan de oordopjes automatisch aan en verbinden ze binnen enkele seconden met je telefoon. Wanneer je de oordopjes terugplaatst en de oplaadcase sluit, worden ze automatisch losgekoppeld en uitgeschakeld.

Beste MerlintheGreat,

bedankt voor je berichtje, echter ik heb dat allemaal begrepen en ook gedaan, alleen het werkt voor geen meter, ik krijg alleen 4x onbekend apparaat te zien en als ik daar op klik de mededeling: verbinding maken met het appraat en vervolgens probeer opnieuw verbinding te maken met het apparaat, echter het werkt dus niet op deze wijze!

Beste SRpchulp,
jouw suggestie ook geprobeerd, echter ook tevergeefs!
Als ik klik op BLueTooth apparaten weergeven staat er niets onder Geluid, dus geen fresh 'n rebel ear buds!

Je moet kiezen voor apparaat toevoegen,niet weergeven zoals in postje 19,zoals aangegeven in je eigen postje 21

Sorry Djutoch,
ik heb op toevoegen geklikt en niet op weergeven, maar dat doet niets af aan het resultaat, tevergeefs helaas! Dus dit is helaas ook niet de oplossing, in ieder geval bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan