Oordopjes voor de zoveelste keer kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb nieuwe oordopjes voor mijn mobiel (samsung galaxy gio) gekocht de sennheiser MX170 bij de mediamarkt.
een week later deed mijn ene oordopje krakend geluid en dat werd steeds scheller en erger.
Naar de mediamarkt gegaan en het probleem uitgelegd.
De oordopjes namen ze terug en mocht als garantie dezelfde dan nieuwe oordopjes kopen dus dezelfde sennheiser MX170.

Nu 3 á 4 weken verder en weer dat $%#@ probleem:evil:
Ene oordopje begint met brommen hoe meer ik het volume omhoog schroef.
Maar de andere doet het nog glashleder:confused:

Ligt het aan mijn mobiel of aan de oordopjes?
Ik vind dit echt BELACHELIJK VOOR WOORDEN!
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem en hoe kan dit??

Hoi,
Ik heb ook een samsung galaxy gio en luister op de fiets ook graag muziek, dat is dus elke dag. Ik verslijt ongeveer 1 paar oortjes per week. Het geluid gaat dan aan de ene kant kraken aan de andere kant doet ie het nog supergoed. Dus daarom heb ik er nu een heleboel op voorraad. Ik denk niet dat er een oplossing voor is behalve héle dure oortjes kopen...

Apple oordopjes kapot

Ik heb sinds 2 maand apple oordopjes maar die zijn nu ook al kapot.
Ik weet niet waar het bonnetje heb, ik gebruik de dopjes dag en nacht, dus ze worden goed gebruikt.
Maar vanochtend opeens weer krakend geluid ene kant.
Moet ik terug gaan waar ik ze gekocht heb of nieuwe kopen via marktplaats waar ze heel goedkoper zijn?

oortjes zijn gewoon NIET betrouwbaar, zelf heb ik blackberry oortjes die wel lang mee gaan. heb al 1 jaar. en gebruik m 2/3 uurtjes per week.
dure oortjes hebben ook weinig zin omdat na intensief gebruik die oortjes ook snel kapot kunnen gaan.
in dit geval is het handig om terug te gaan naar de verkoper (met de bon) en om een nieuwe te vragen (of andere)
( IK raad je aan om een koptelefoon te kopen, als je er zuinig op bent kun je er jaren mee doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan