Oost indische inkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Ik heb een vraag, inkt is me tegenwoordig gewoon te duur je bent gek als je het doet:P 40 euro voor een XL cartridge. Nu vroeg ik me af of je je inkt cartridge ook bij kunt vullen met Oost-indische inkt? Zal dat kunnen Groetjes (Mas90009)

Nope. Je printkop gaat kapot als je dat soort inkt zou gebruiken. Bijvullen is vaak wel mogelijk. Er zijn kant en klare kitjes voor te koop.

Hallo mas9009,

Geen idee waar je woont, maar in het weekend, op de Bazar in Beverwijk verkopen ze ook regelmatig inkt-cartridges voor belachelijk lage prijzen. Zelf heb ik een Lexmark, en wanneer ik in de winkel een zwarte en een 3-kleuren set koop ben ik b.v. bij de Mediamarkt bijna €60,- kwijt. Op de Bazar betaal ik voor het hele setje €25,-. De originelen in de originele verpakking. En ze zijn helemaal vol. Met andere woorden ik doe er heel lang mee.

Gr, Rob

De winkel waar Bornetto het waarschijnlijk over heeft is 123inkt.nl. Deze staat met een redelijke grote ruimte op de Bazaar in Beverwijk. Online bestellen gaat ook prima bij hun, veelal de volgende dag in huis;
www.123inkt.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan