Ootlook in nieuwe gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraldo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd en vervolgens Office. Mail ed opgehaald, alles loopt goed.

Vervolgens heb ik gebruikersaccounts aangemaakt (waarvan de eerste automatisch de beheerder wordt) en vervolgens is Administrator niet meer zichtbaar :confused:

Kan dus niet meer bij de mail en ben daarmee een stuk historie kwijt (heb wel een vrij recente PST). Is er een mogelijkheid terug te komen in de oorspronkelijke Administrator.

Geraldo

Als je xp home hebt dan ga je via de veiligemodus naar het administrator account. (F8)
en heb je de pro versie dan ga je via
ctrl
alt
del
del
naar je account, ja je leest het goed twee keer del indrukken.

Ik begrijp dat je een andere gebruikersnaam had onder de vorige installatie, waarmee je als 'beheerder' windows opstartte.

Als het goed is vindt je het pst-bestand daarvan onder

C:\Documents and Settings\[oude gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst

Deze kan je in je 'nieuwe' outlook importeren via het menu Bestand > Importeren en exporteren....

Dank voor de oplossingen. Ik ben alleen bang dat ik het niet meer kan uitproberen. Om de een of andere reden is mijn computer opnieuw gecrasht. Nu met de mededeling dat de HD nodig gebackuped moet worden (S.M.A.R.T. ?? melding?). Ik zit nu in ieder geval even op een andere een verslag te maken. Later deze week hoop ik de andere weer aan de praat te krijgen.

Geraldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan