"op alle mappen toepassen" in verkenner->mapopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Ik wil in verkenner in Win7 alle mappen en onderliggende mappen weergeven als "lijst".

In XP ga je dan naar extra->mapopties->weergave->op alle mappen toepassen. Die knop doet het bij mij in Win7Ult niet.

Iemand een oplossing?
 
Daarmee open ik idd verkenner, maar dat was niet de vraag... De vraag was hoe weer te geven als lijst ipv details, kleine picto of wat dan ook. Ik wil alles weergeven als lijst.
 
In Windows 7 moet je naar;
Organiseren > maptopies.
 
Ook dat is mij bekend, maar de knop "op mappen toepassen" kan ik niet gebruiken. Dat is het probleem. Zie aanhangsel...
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 245
Ook dat werkt, maar alleen voor die map, niet voor alle onderliggende mappen... Ik wil alle mappen in verkenner weergeven als lijst en zoals het er nu uitziet moet ik ze één voor één langslopen.
 
Laatst bewerkt:
Soms is het zo makkelijk dat je het niet ziet:

Als ik in verkenner op comp klik en de boel wil aanpassen werkt het niet. Pas ik C: aan als lijst dat kan ik wel toepassen op alle mappen.

Vraag opgelost dus :D

Bedankt voor t meedenken :thumb:
 
Laatst bewerkt:
hmm kan je er helaas niet mee helpen
Zelf gebruikt ik totaalcommandor
 
Laatst bewerkt:
Om de boel aan te passen moet ik eerst een schijf selecteren ipv "computer"

clip1.jpg
 
Heb je wel volledige admin rechten?

[edit] Zie dat het al opgelost is.:)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
zie mijn post op 09:05 uur, het is opgelost;

Ga ik in verkenner naar [computer] dan doet de knop [op mappen toepassen] het niet, ga ik naar een locale schijf dan doet de knop [op mappen toepassen] het wel.

De vraag is dus opgelost, doel bereikt, alle mappen in verkenner worden nu weergegeven als [lijst] en niet als [details] of wat dan ook

*edit*
ik zie dat je hebt gezien dat het is opgelost ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat heerlijk, die helpmij.

Wat heerlijk dat je hier nog een iets oudere post kan raadplegen, en ook reageren, als dank.
Het is maanden dat ik sukkel en zoek om 'op alle mappen toepassen' te kunnen gebruiken, want de knop werkte ook bij mij niet.
En nu brengt onze vriend Snijworst hiervoor de oplossing.
Nu is meteen ook mijn probleem opgelost met bij elke foto opnieuw het voorbeeldvenster uit te moeten schakelen, en de tumbnails te vergroten .
Mijn dank is groot voor zowel Snijworst als Helpmij !
 
Raadplegen ja, maar reageren willen we niet op oude topics. Met jou bedankje sluit ik dan ook de topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan