• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Op basis van dropdown menu data laten weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter IvoG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IvoG

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Ik heb een tabel met op de Y-as projecten en op de X-as medewerkers die de geschreven uren weergeven in een maand. Ik wil graag in een sheet ervooor de mogelijkheid maken dat bij het selecteren van een van de projecten uit een dropdown menu alleen die medewerkers te zien zijn (op de X-as) die ook daadwerkelijk uren geschreven hebben op het project.

Om eerlijik te zijn weet ik helemaal niet of dit realiseerbaar is maar ik denk ik stel in ieder geval de vraag. Ik heb een voorbeeld bijgevoegd hoe ik dit zie; Bekijk bijlage Case prod mon.xls. Ik hoor graag van jullie

Zie bijlage, de formules in het groene gebied zijn matrix formules dus bevestigen ctrl+shift+enter in plaats van gewoon enter.

Bijlagen

Zie bijlage, de formules in het groene gebied zijn matrix formules dus bevestigen ctrl+shift+enter in plaats van gewoon enter.

Ik wil het bestand bekijken maar zodra ik hem open krijg ik de melding dat ik me moet inloggen terwijl ik dat al ben. Enig idee wat hier de reden van kan zijn?

Dit lijkt me een probleem dat gerelateerd is aan het inloggen, ik kan het bestand probleemloos openen.

Ik heb een tabel met op de Y-as projecten en op de X-as medewerkers die de geschreven uren weergeven in een maand. Ik wil graag in een sheet ervooor de mogelijkheid maken dat bij het selecteren van een van de projecten uit een dropdown menu alleen die medewerkers te zien zijn (op de X-as) die ook daadwerkelijk uren geschreven hebben op het project.

Om eerlijik te zijn weet ik helemaal niet of dit realiseerbaar is maar ik denk ik stel in ieder geval de vraag. Ik heb een voorbeeld bijgevoegd hoe ik dit zie; Bekijk bijlage 136311. Ik hoor graag van jullie

:thumb: Is dit een beetje wat je bedoeld?

Bekijk bijlage oplossing Ivog.xls

Groetjes,
GeoffCel

Dit lijkt me een probleem dat gerelateerd is aan het inloggen, ik kan het bestand probleemloos openen.

Als ik het nu open gaat het inderdaad wel goed. Werkt goed volgens mij bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan