Op bepaalde sites kan ik niets doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Op de site www.foka.nl wilde ik naar fotocamera's kijken, maar tot mijn verbazing doet hij daar niets. Wat is er verkeerd bij mijn instellingen en waarom kan ik niets openen, bahalve bij digitale foto's bestellen
?

Verwijder Adobe Reader even grondig.
Deïnstalleer het programma via Configuratiescherm > Software > Toevoegen/Verwijderen.
Download en installeer RegCleaner.
Start het programma en vink alles van Adobe Reader aan - zie voorbeeld in bijlage.
Als je nog meer programma's van Adobe hebt, moet je Common Files laten staan en alleen Reader, Acrobat en Acrobat Reader aanvinken.
Klik dan op Remove selected.
Alle registerverwijzingen van Adobe Reader die zijn achtergebleven worden nu verwijderd.
Ga vervolgens in het menu Tools naar Registry Cleanup > Do them All en verwijder alles wat gevonden wordt - dat kan veel zijn, maar het kan echt allemaal verwijderd worden.
Start dan even opnieuw op, download de laatste versie van Adobe Reader en installeer die.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik kan ook niks openen. Er zitten geen hyperlinks achter. Kennelijk is het enige dat je via deze site kunt doen on line foto's bestellen. Voor een fotocamera moet je wellicht elders zijn.

Groet, Floyd

Geplaatst door Floyd
Ik kan ook niks openen. Er zitten geen hyperlinks achter.
Ik weet niet waarom je die link niet kunt openen, maar dat plaatje linkt naar http://www.foka.nl/gfx/advertenties/week27_05/wk27.pdf en als ik erop klik zie ik wat je in de bijlage ziet.
Probeer eens een ander pdf-bestand te openen.
Als dat niet lukt zou ik hetzelfde doen als wat ik lncscholten in mijn vorige bericht aanraadde. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Probeer eens een ander pdf-bestand te openen.
Als dat niet lukt zou ik hetzelfde doen als wat ik lncscholten in mijn vorige bericht aanraadde. :)
En dat heeft blijkbaar geholpen, want ik zie dat de vraag op Opgelost is gezet. :)

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan