Opgelost op de 2 extra beeldschermen is op de een groter lettertype den de andere

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

batfink2002

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
144
Ik heb sinds kort 2x Philips 27 inch beeldschermen (2de hands gekocht) en deze gekoppeld aan me laptop een op de HDMI en de andere op usb C nu zijn de lettertype in grote verschillend hoe krijg ik deze hetzelfde. instellingen op beide schermen zijn het zelfde.
 
Heb je beide schermen zelf al een keer gereset?
 
Via het menu van het scherm, mits de optie aanwezig is. Zie de handleiding van het scherm, imho meestal via Google te vinden, eventueel in het Engels manual ipv handleiding. Meestal prima te doen imho.
De meeste apparaten/toestellen hebben niet voor niets een handleiding, daarom maken de fabrikanten die ook, Uiteraard zijn er altijd goed en minder goede of slechte handleidingen.
 
en deze gekoppeld aan me laptop een op de HDMI
Ik krijg altijd weer acute hoofdpijn als ik dit gruwelijke taalgebruik zie. Waarom toch? Maar goed, toch doorgelezen :). Heb je de monitoren ook al een keer omgewisseld om uit te sluiten dat het aan een monitor instelling ligt?
 
En nu 1707770395870.png... eerst touwtrekken om de echte oplossing te weten te komen?
 
Ik dacht aan de optie > Deze beeldschermen uitbreiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan