Hoi
ik heb een probleem met mijn laptop waar ik geen internet verbinding meer op krijg zo van de een op de andere dag.
Ik heb er screenshot erbij gedaan (ze zijn in 2en verdeeld) met mijn window's ip configuratie.
Misschien dat iemand iets ongewoons ziet of iets dergelijks
Het vreemde is dat er een heel ander ip adres in staat normaal begint het met 192.168 enz
maar nu niet en me DHCP staat uitgeschakeld en dan zie je weer adaptor staan.
Ik heb de router gereset maar dat mocht niet baten.
Ik heb een Sweex breedbandrouter 4 poort 10/100 switch
En het vreemde is dat het icoontje in me startbalk gewoon aan geeft dat ik verbinding heb.
Ik heb zoiets een tijdje geleden ook gehad met de gewone pc daar moest ik dns ff erin zetten maar dat werk nu ook niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
marleen
ik heb een probleem met mijn laptop waar ik geen internet verbinding meer op krijg zo van de een op de andere dag.
Ik heb er screenshot erbij gedaan (ze zijn in 2en verdeeld) met mijn window's ip configuratie.
Misschien dat iemand iets ongewoons ziet of iets dergelijks
Het vreemde is dat er een heel ander ip adres in staat normaal begint het met 192.168 enz
maar nu niet en me DHCP staat uitgeschakeld en dan zie je weer adaptor staan.
Ik heb de router gereset maar dat mocht niet baten.
Ik heb een Sweex breedbandrouter 4 poort 10/100 switch
En het vreemde is dat het icoontje in me startbalk gewoon aan geeft dat ik verbinding heb.
Ik heb zoiets een tijdje geleden ook gehad met de gewone pc daar moest ik dns ff erin zetten maar dat werk nu ook niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
marleen
Bijlagen
Laatst bewerkt: