Op ELKE plek kunnen internetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hankk

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Dag Medehelpers,

Ik zou graag een kwaliteits Laptop willen aanschaffen, Anno 2008/2009 waarmee ik mobiel (auto)op elke plek in Nederland kan internetten/mailen etc
Thuis moet de laptop natuurlijk ook draadloos bruikbaar zijn, games, TV kijken en wat maar meer mogelijk is.
Kunnen jullie mij zeggen wat ik zou moeten aanschaffen?
Mijn budget is ongeveer 2000 euro.

Heel erg bedankt voor het deskundig advies! :)

Laatst bewerkt:
Anno 2008/2009 waarmee ik mobiel (auto)op elke plek in Nederland kan internetten/mailen etc

Dat kan al met een laptop van 600 euro !!:D ook bij deze laptop zul je een abbo (en extra hardware) van KPN nodig zijn voor wat betreft het internetten, overal in Nederland.(voor zover de dekking er is)

Dat kan al met een laptop van 600 euro !!:D ook bij deze laptop zul je een abbo (en extra hardware) van KPN nodig zijn voor wat betreft het internetten, overal in Nederland.(voor zover de dekking er is)

Yup, nu heeft niet alleen KPN deze dienst dus vergelijk de abbonnementen ( en snelheden) van de verschillende providers maar even met betrekking tot umts/hsdpa

Wil nog wél aangeven dat T-mobile adverteert met roaming via KPN masten, maar dit helaas nog niet waar kan maken.
KPN heeft dusver de beste kaarten in huis om "overal" te kunnen inernetten ...

Ik zou eens bij www.laptops4u.nl kijken, daar kun je m bijna helemaal zelf samenstellen. Ze voeren het merk BTO (Built to Order) wat eigenlijk bestaat uit Compal elementen. Compal is een van de 4 grootste laptopfabrikanten, al voeren ze bijna nooit hun eigen merk.

Voor 2000 euro kun je een aardig beest samenstellen. Maar zoals gezegd moet je sowieso een mobiel internet abo bij bijv KPN afsluiten. Let wel op het soort abo: sommige zijn goedkoop, maar je betaalt je blauw als je over de toegestane hoeveelheid mbit's heengaat (buiten je bundel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan