op hoeveel computers kan je dreamweaver cs6 installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik heb net adobe dreamweaver cs6 gekocht, maar op hoeveel computers kan je dreamweaver cs6 installeren?

Een licentie koop je altijd voor 1 pc, tenzij dat anders aangegeven wordt.

Oke, maar stel dat ik websites voor anderen wil gaan maken, dan hebben zij toch ook het programma nodig om hun sites te beheren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze dat zouden kunnen hebben ze jou diensten niet nodig ;-)
Meestal houd de maker van een website ook het beheer bij Richard (ligt aan de afspraken natuurlijk)

Hoi Richard,
Ja, dat is de nattigheid met Dreamweaver: als je een site met DW gemaakt hebt, moet die ook met DW aangepast/beheerd worden.
Een groot verschil met een goede handgemaakte site (met beheer-opties) of een CMS-website als Joomla of Wordpress: die zijn ook zonder uitgebreide developer-kennis te beheren als het ontwerp er eenmaal is.
En dan veel goedkoper dan de aanschaf van Dreamweaver! (meestal gratis; en Dreamweaver CS6 kost € 543,29 incl. BTW, staat op Adobe-NL).

Maar ik dacht dat er een mogelijkheid is om met Adobe Contribute een met Dreamweaver gemaakte site eenvoudig te beheren, en Contribute kost maar € 284,35 (ook incl. BTW).

Ik zou eens informeren of dat klopt.
Want voordat je het weet, verkoop je behalve mooie met DW gemaakte sites ook nog als gratis wederverkoper een Dreamweaver aan je klanten...
  • En mag je ze ook scholen in het gebruik ervan ... - en problemen oplossen als het niet lukt... enz.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Joomla is zeker een goed (en gratis) alternatief.
Met WordPress heb ik nooit gewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan