Op internet via Bleutooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hallo,

Kan ik via mijn computer met mijn telefoon op het internet? Dus eigenlijk gewoon je compter gebruiken als modem. Ik zou dit graag doen via een Bluetooth Verbinding.

Ik heb een SE W850i.
Kan iemand mij helpen?

Greetz

Rens

Om mijn onderwerp nog een keer in de aandacht te brengen. We zijn nu bijna een maand verder...

Ja dat werkt alleen als je het andersom wil. Op het internet met je computer via je telefoon.
En ik wil via mijn computer met mijn telefoon op het internet.

maar bedankt voor de moeite

ik denk dat dat met je sony ericson niet mogelijk is kan er op internet in de gebruiks aan wijzing ook niks over vinden

Groet

mmm dat is vervelend. Ik had ergens wel gelezen dat het mogelijk was. Er stond alleen niet bij hoe.

Greetz

Kan het zijn dat je in je router de mac adres van je foon moet opgeven. Zodat de router kan zien dat je foon wil connecten. Ik weet niet wat voor een router je heb? Mischien dat ik je dan kan helpen..

Mvg NickLatu

Ik wil niet via mijn router connecten maar via mijn computer.

Ik wil niet via mijn router connecten maar via mijn computer.

Dat weet ik Rens.... Sry voor de misverstand... Ik bedoel dus de connectie Telefoon --> Computer --> Internet.... Dat wil dus zeggen dat tussen Computer --> Internet nog een modem/router tussen zit. In principe wil je dus contact maken met je router, een modem is 1connected en een router kan je een aantal deel laten nemen voor internet of een netwerk. Je router moet toegang verlenen aan je telefoon... Daarvoor heeft de router een MAC adres nodig, waardoor ie kan zien dat jou telefoon de bevoegheid heeft om internet te verkrijgen via de router.

Is dit wat je bedoel???

Mvg NickLatu

Bedankt voor de reactie!

Nee nee niet echt.

Snap er niet zo veel van.

En ik heb geen router. Alleen maar een modem.
En ik wil dus mijn telefoon dmv bluetooth aan de computer verbinden. En dan met de telefoon op internet, gratis.

Greetz

Bedankt voor de reactie!

Nee nee niet echt.

Snap er niet zo veel van.

En ik heb geen router. Alleen maar een modem.
En ik wil dus mijn telefoon dmv bluetooth aan de computer verbinden. En dan met de telefoon op internet, gratis.

Greetz

Hoi Rens,

Hier over kan ik heel kort zijn. Het is, naar mijn mening, niet mogelijk. Het is alleen mogelijk als je een router heb. Je maak dan een soort netwerk tussen jou computer en je telefoon. Maar goed, ik hoop dat een ander met een oplossing komt. Of ik heb het helemaal verkeerd.

Heel veel succes Rens

Mvg NickLatu

Bedankt voor je reactie.

En bedankt voor alle hulp. Helaas is er inderdaad (nog)geen andere optie.

Bedankt!

Greetz

Rens-br

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan