op nieuw laden niet mogelijk door nog oude stof.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleforce

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Herladen van software geeft problemen.
Gegeven scanner epson 1620.
Voor het opnieuw laden eerst alles de-installeren. met uninstal van Mcafee
Bij het herladen plotseling de melding bij het laden van het epson smart panel dat er nog oude stof aanwezig was Dit moet eerst verwijderd worden. Bij doorgaan loopt de computer vast..
Niets te vinden in programma files.
Wel in software van het configuratie scherm, "Epson smartpanel". Om dit daar te verwijderen lukt ook niet Verschillende fout meldingen. Een windows Temp ...\isrt.dll kon niet worden geinstalleerd of de toegang tot een zekere dll was geweigerd, 1 kernel reageerde niet of de RCP kon niet worden uitgevoerd.
Kort om ik krijg de software er niet opnieuw op. Wie heeft de goude tip?
groetjes Eagleforce.

Laatst bewerkt:
opnieuw laden lukt niet

Luckie Fred,

Bad luck for me.
Wel wat nieuwe dinge n geleerd, maar geen resultaat.
Windows clean up utility gedownloaded. maar epson smart planel komt daar dan niet in voor.
Toen in de veilige modus.
Kreeg helaas de zelfde foutmeldingen.
Zo wat nu??
Eagleforce.

Ps ga dadelijk eerst maar eens je website bekijken.

Als je geen epson printer hebt kun je het volgende proberen:

Ga naar Start -> Uitvoeren, toets Regedit en klik op OK.
Zoek vervolgens naar alles van Epson en klik Delete.

Start na verwijderen van alles van Epson je PC opnieuw op en herinstalleer je scanner.

op nieuw laden van software Epsonscanner

Lucky Fred,
Beste wensen voor 2005.
Adres van je website doorgremailed aan mijn kleinzoon.
Kan nuttig voor hem zijn. 16 jarige computer fanaat.
Goed je advies om via start uitvoeren etc de zaak te klaren is mislukt.
Vond Epson mappen maar de map Ëpson smart Paneel "gaf moeilijkheden. Icon ab (standaard waarden) geen waarden ingesteld"gaf een fout melding -- "Kan niet alle opgegeven waarden verwijderen"En laden blijft dus onmogelijk.
Had een uitgebreider verslag klaar liggen voor je want er zijn ook nog andere problemen op mijn PC (Windomws herstel programma met window recover) maar houdt het voorlopig hierbij
Ben benieuwt naar je volgende advies.
eagleforce

lherladen van epson scanner software niet mogelijk

Lucky Fred,
Het is gelukt. Na mij n eerdere bericht geplaatst te hebben ben ik opnieuw achter de PC gaan zitten. Het is net als vroeger in de mil. dienst.
Had je je koppeltje prachtig gepoetst dan zei de sergt.majoor "blijf het weekend maar dan kun je het nogeens goed overpoetsen. En zo hier via start naar uitvoeren en van daar naar map HKEY locale machines en dan naar map softwar en dan met de re chtermuisknop naar zoeken en dan in vullen epson smart paneel. Ik kreeg nog heel veel mapjes of files of regels of wat heb je meer.
TDat herhaalt en herhaalt en toen de PC uit en aan.
Daarna het schijfje er in en ja wel hoor ,er werd niets meer gezien en hij laadde door. En ik kan weer scannen.
Dus je gaf toch het juiste advies en ik ben geweldig geholpen. Hartelijk bedankt. Mag ik nog een keer langs komen , want er zitten nog enkele bugs denk ik maar die zijn lastig maar niet dringend. Eerst mijn scan achterstand bij werken.
Groetjes Aegleforce.

Je mag altijd langskomen. Daarvoor ben ik mijn site begonnen.
Ben in ieder geval blij dat dit alvast gelukt is.:)

Kom ook maar met je andere problemen. Indien mogelijk zal ik je daar ook bij helpen.

Jij ook de beste wensen voor 2005.:thumb:

De ander eproblemen.

beste Fred,

Voorlopig kan ik me redden. Eerst effe mijn achterstand inlopen dan uitpuffen en opnieuw evalueren. Je hoort nog van me. maar lvast bedankt.
groetjes eagleforce.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan