op schijf te weinig ruimte voor upgrade naar7

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuitje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hallo,
ik wil graag op mijn laptop vista premium upgraden naar windows7premium morgen krijg ik de cd van windows7 maar nu heb ik met windows7 upgrade advisor laten testen en geeft ie aan dat ik ongeveer 10 GB te kort kom op mijn C schijf,mijn C schijf geeft aan 6,87 vrij ruimte van 33.3 GB en mijn D schijf 19.6 GB vrij van 33.3 GB.
hoe kan ik dat het beste doen. wie kan mij helpen.
groetjes schuitje

JE kan je C: schijf leeg maken door data die je kan verplaatsen op die schijf te zetten. Staan er bv. foto's; filmpjes, muziek op je C:?

Dit kan je gemakkelijk verplaatsen.

windows7

JE kan je C: schijf leeg maken door data die je kan verplaatsen op die schijf te zetten. Staan er bv. foto's; filmpjes, muziek op je C:?

Dit kan je gemakkelijk verplaatsen.
ik heb al veel kleine dingen naar schijf d gezet maar dat maakt niet veel vrij en films en muziek staan er niet op wel veel van windows en van mijn acer laptop maar die kun je blijkbaar niet verplaatsen naar d

Doe eens schijfopruiming.

En als het echt niet lukt, kan je dan geen clean install doen?

Of inderdaad een nieuwe schijf? Dat kost inderdaad maar een 100 Gulden of zo...

Geen goed idee om te doen...........

Al zou je nu die 10Gb kunnen vrijmaken, loop je binnenkort toch weer tegen hetzelfde probleem aan door b.v. updates, systeemherstelbestanden, servicepack en geinstalleerde programma's.
Grotere harddisk is de beste optie.

Doe eens schijfopruiming.

En als het echt niet lukt, kan je dan geen clean install doen?

Of inderdaad een nieuwe schijf? Dat kost inderdaad maar een 100 Gulden of zo...

Leef jij nog in de tijd van de guldens??????????????:p

ik heb al veel kleine dingen naar schijf d gezet maar dat maakt niet veel vrij en films en muziek staan er niet op wel veel van windows en van mijn acer laptop maar die kun je blijkbaar niet verplaatsen naar d

ik heb een laptop kun je daar ook een grotere schijf inzetten

En je weet 100% zeker dat daar een 80Gb harddisk in zit???

Geen goed idee om te doen...........

Al zou je nu die 10Gb kunnen vrijmaken, loop je binnenkort toch weer tegen hetzelfde probleem aan door b.v. updates, systeemherstelbestanden, servicepack en geinstalleerde programma's.
Grotere harddisk is de beste optie.

Ik stel maar een oplossing voor om zijn huidige probleem.

Je hebt 100% gelijk dat ie beter een nieuwe HD zou kopen.

In België zijn we al een tijdje overgestapt naar de Euro. Maar ik weet dat dit nog niet overal in Europa is... Wel al in Nederland? :shocked:

Oei, mocht ik dit wel vermeldden dat ik van België ben? :confused:
Zal wel zien als ik gebanned wordt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan