Opgelost op uw apparaat ontbreken belangrijke beveiligings en kwaliteitsfixes

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

jbl-power

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2026
een goede morgen :

op uw apparaat ontbreken belangrijke beveiligings en kwaliteitsfixes

is de melding op mijn laptop , wat kan dit zijn?

altijd alle updates werkte prima ,en nu kan ik niet verder en heb geen rechten / administrator.

laptop kan naar win 11 dat kwam vanzelf via updates was de melding.

vraag 2 kan ik 2 pc"s op 1 microsoft account laten werken, en heb ik een account nodig voor administrator rechten?

Is de laptop in eigen beheer? Want je zegt dat je geen administrator-rechten hebt.

Verder kan je prima meerdere computers/apparaten op één account laten werken. Zeker ideaal met OneDrive. Verder is je administrator-account lokaal opgeslagen in een normale situatie.

Waarschijnlijk krijg je die melding omdat belangrijke beveiligings en kwaliteitsfixes ontbreken. Kwestie van de benodigde updates uitvoeren.

Standaard is er altijd minstens 1 aktief administrator account op elke pc. Als het hier over je eigen apparatuur gaat dan zou je moeten weten welk account dat is.

Indien je geen idee hebt dan kun je er nog wel omheen werken. Op voorwaarde dat bitlocker uit staat of dat je de key ergens hebt bewaard (kan ook in je Microsoft account staan).

ik snap er allemaal niks van , het is mijn eigen acer laptop , altijd ging alles 100%
op mijn desktop heb ik wel een administrator account [ neem aan microsoft ] maar wil ik dingen aanpassen kan ik alleen op nee drukken ipv ja.

waar kan ik bitlocker vinden ?
Bericht automatisch samengevoegd:

Waarschijnlijk krijg je die melding omdat belangrijke beveiligings en kwaliteitsfixes ontbreken. Kwestie van de benodigde updates uitvoeren.

Standaard is er altijd minstens 1 aktief administrator account op elke pc. Als het hier over je eigen apparatuur gaat dan zou je moeten weten welk account dat is.

Indien je geen idee hebt dan kun je er nog wel omheen werken. Op voorwaarde dat bitlocker uit staat of dat je de key ergens hebt bewaard (kan ook in je Microsoft account staan).
ik kan geen updates meer uitvoeren, dat is het verhaal vandaar deze melding

is er een mogelijkheid dat iemand even mee wil kijken via teamview ?

Welke melding krijg je precies dan waarbij je enkel op 'Nee' kan drukken?
Verder kan je op Google (super handig ;) ) meer vinden op Bitlocker, en zo kwam ik dit tegen: https://www.seniorweb.nl/artikel/wat-is-bitlocker-en-wat-moet-ik-ermee

Het is alleen niet iets wat direct met je probleem te maken heeft.
zolang ik geen admin ben kan ik sommige dingen niet , bij mijn desktop kan ik alles omdat ik administrator ben

zolang ik geen admin ben kan ik sommige dingen niet , bij mijn desktop kan ik alles omdat ik administrator ben
melding van update probleemoplosser etcc

ik kan er beter mee kappen snap er totaal niks van

Normaal krijg je zoiets, om de rechten voor dat proces over te hevelen naar administrator-modus:
1770980569085.png
En dan druk je op Yes, en voert eventueel je admin-wachtwoord in, en doorrr.......

nogmaals ik snap er niks van , kan het beter laten

en teamviewer is dat een optie?

anders kan ik dagen tikken

Voor mij geen optie, want:
-Is niet in de geest van helpmij, oftewel wij helpen jou het zelf uit te kunnen voeren
-Via teamviewer wordt jouw probleem opgelost, maar zien anderen niet de oplossing en kunnen die kennis dus ook niet gebruiken
-Ik heb geen teamviewer

nogmaals ik snap er niks van , kan het beter laten

en teamviewer is dat een optie?

anders kan ik dagen tikken
WTF? Je laat toch geen onbekend iemand toegang geven tot je computer?
Er zijn een paar keuzes....
1) Lekker in dit topic actief zijn, en tegelijekrtijd ook zelf wat research doen (google (AI) werkt hardstikke goed)
2) Ga naar een computerzaak, en leg je probleem uit?
3) Vraag in je sociale (media) omgeving hulp. Er is vast wel iemand in de buurt die je kan assisteren.

Als er enkel een "Nee" optie verschijnt, dan heb je een probleem, want dan is er geen actief administrator account op dat systeem.

Er zijn een paar keuzes....
1) Lekker in dit topic actief zijn, en tegelijekrtijd ook zelf wat research doen (google (AI) werkt hardstikke goed)
2) Ga naar een computerzaak, en leg je probleem uit?
3) Vraag in je sociale (media) omgeving hulp. Er is vast wel iemand in de buurt die je kan assisteren.

heb niks te verbergen

ik heb geen kennis voor dat allemaal uit te vogelen dan sluit het maar , dank u
Dan blijven stap 2 en 3 over.

Of stap 1a: ChatGPT, ClaudeAI of weet ik veel welke AI-tool inzetten door je probleem te omschrijven. Uiteraard op eigen risico.

Dat sluiten lijkt me niet nodig. Het topic zal toch wel omlaag zinken.

En natuurlijk kan het altijd open blijven staan voor eventuele terugkoppelingen hoe en of het gelukt is. Dat lijkt me wel zo netjes. Dan hebben anderen in dit topic er nog wat aan.

Terug
Bovenaan Onderaan