op werk inloggen op andere pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter kwieb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kwieb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Mijn collega logt wel eens in op mijn pc met haar inloggegevens. Wat kan zij dan allemaal in mijn computer zien? (ik ben daar achter gekomen doordat zij 2 keer is vergeten de computer uit te zetten)
Mijn oude e-mails staan in het outlook archief op de c-schijf. Kan zij dat lezen?
Kan zij mijn internet gedrag controleren?
we werken met programma's op andere werkstations (dus niet op de c-schijf)
Zij heeft mij eens aangeraden om google-desktop te installeren. Heb ik gedaan, maar is dat met bovenstaande informatie alleen in haar voordeel geweest?
Alvast bedankt voor het antwoord.

ik denk dat er ingelogd wordt op een domein.
het bureaublad enz is gebruikers afhankelijk.
wat voor pc is het waar je op werkt? zit er wel een hardeschijf in?

ik heb wel een gewone computer onder mijn bureau staan en ik kan gewoon op mijn c-schijf bestandjes maken/zetten. Wat je met domein bedoelt weet ik niet, maar volgens mij is het wel zo dat zij haar eigen bureaublad te zien krijgt.
Maar dan nog vraag ik me af of de c-schijf voor haar toegankelijk is.

is eigenlijk maar 1 manier om achter te komen,:D
pak de pc van je collega en log in en kijk waar je in kan komen.

Hebben jullie een systeem beheerder?

(Voor je eigen pc-toegang)Hoe is jou account ingesteld? ben je gebruiker of beheerder?
als je gebruiker bent, dan heb je zeker een systeem beheerer, geef deze situatie door aan de systeem beheerder, en jij krijgt alle antwoorden(als het goed is)
Ben je beheerder, dan kan je via systeem beheer kijken wie er gemachtig zijn om op je pc te kijken.
Verder kan je ns kijken of er shared voor de schijven en mappen staan.
Als dat zo is kan je die uitzetten, en heb niemand dan alleen jij daar toegang op.

Als er een systeem beheerder bij jullie is, overleg dan met hem. en ga niet zonder toestemming de boel veranderen.
Want als het fout gaat op de server, ligt de hele automatisering plat, en dat brengt finacieel schade aan jou bedrijf toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan