Op zoek naar 7.1 draadloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Hallo,

Ik ben opzoek naar nieuwe geluidsboxen, en daarbij 7.1 draadloos. Ik heb al wel wat goede 7.1 gevonden met draad, maar ik wil het rond m'n kamer zetten en daarvoor zijn draden dus niet lang genoeg en het is ook niet echt handig.

Kan iemand mij dus een goede 7.1 draadloze geluidsset aanraden? Het liefste van Creative ofzo. (Ik heb Soundblaster 7.1 geluidskaart). Het liefste ook GEEN Trust (<-- Merk)

Alvast bedankt,

Niels

PS. Als er een ruime keus is noem maar wat van gemiddelde prijs, met budget spelen heb ik geen zin in ;) Dus beetje gemiddeld ^^

A:ruime keuze is er niet
B:vrij grote kans op storingen en geen goede kwaliteit(gevolg is zie punt A)
C:draden zijn te verlengen

maar goed het blijft jou keuze

en waarom 7.1 als ik vragen mag??
wat wilt ie ermee beluisteren?

Laatst bewerkt:
Waarom niet 7.1? Ik wil gewoon met zeer goed surround bla bla geluid kunen gamen & FIlms kijken. (op de pc)

Alleen jammer dat er zo goed als geen films en games zijn met echt 7.1 geluid!

Is meestal gewoon 5.1 uit twee extra speakers:D

dat wordt dan wel nep 7.1

want er zijn nog geen films met 7.1(of zeeeer weinig)

maar is met draad zo erg dan?
als je kwaliteit wil zou ik toch met draad gaan

En met games? Geven die 7.1? Als dat niet zo is, kan 5.1 ook, maar de draadloos is vooral omdat de pc op een bureau staat, waar geen ruimte is voor 5 speakers ;) Dus dan rond de kamer en ik denk niet dat de draad lang genoeg is?

Welke stand btw? :P

stand??
ff onderonsje

draden niet lang genoeg?

bij creative zit anders vrij veel draad bij
ik heb er aan overgehouden en verlengen kan altijd

ook in games nog weinig ECHT 7.1

en heb je een erg grote kamer ofzo?

Nee niet zo'n grote kamer maar ik wil gewoon goed geluid hebben. Hoelang zijn de draden dan ongeveer bij creative?

Een pc set met draadloze sattelietspeakers vind je dus niet, hiervoor moet je al naar een hifi winkel voor een home cinema set.

anders koop je toch draad bij

of wat je van de ene spaeker te lang hebt gebruik je voor de spaekers die verder moeten

Mja ik zit tegenover de pc he :P En dat bedieningsknopje zit tegenover mij dus dat is niet nodig ;)

is geen draadloos hoor.is een blokje met 2 wieltjes

1 voor volume en 1 voor bas en een hoofdtelefoonaansluiting
ik heb hem met dubbeltape naast me toetsenbord op mijn computer buro geplakt

je bedoelt je zit vlak bij de pc?

ik wel maar alsik muziek aan heb en er komt iemand binnen vondt ik het toch wel wat makkelijker om aan zo'n wieltje op de bediening te draaien ipv me volume icoon te moeten openen en niet ieder liedje of film heeft dezelfde bass hoeveelheid

ook hier dus zo mee te stellen

Ik weet, ik heb nu van creative 2.1 dus ook zo'n blok. Ik gebruik die gewoon en voor het fijnstellen het toetsenbord (daar zit zo'n wieltje ook op)

Muziek luister ik niet dus dat is geen probleem ^^ beetje geldverspilling voor die extra afstandsbediening dan, aangezien ik hem toch niet gebruik^^

Ik weet, ik heb nu van creative 2.1 dus ook zo'n blok. Ik gebruik die gewoon en voor het fijnstellen het toetsenbord (daar zit zo'n wieltje ook op)

Muziek luister ik niet dus dat is geen probleem ^^ beetje geldverspilling voor die extra afstandsbediening dan, aangezien ik hem toch niet gebruik^^

ja ok dan toch maar die link die jij gaf

ik ben zelf zeer tevreden met creative

en dat setje heeft ook nog een mooi design

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan