op zoek naar een C++ boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheldeman

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2006
Ik heb jaren geleden in C en C++ geprogrammeerd. Ik wil de draad weer eens oppakken, maar het boek waaruit ik C++ heb geleerd heb ik niet meer in mijn bezit en kan het ook niet terugvinden op internet.
Misschien dat iemand weet over welk boek ik het heb, want ook de titel weet ik niet meer exact?
Het was een blauw boek met paarse omranding kan ik mij herinneren.
Ik denk Nederlands geschreven, kan ook vertaald zijn uit het engels.
Mogelijk dat het om turbo of borland C++ ging.
Het was een niet al te dik boek en aan het eind werd er nog uitleg gegeven over het bouwen van windows (grafische interface).
Ik heb het boek in de jaren +- '95 aangeschaft.

Ik heb destijds goed C++ uit dit boek kunnen leren en het zou mooi zijn als ik het zou kunnen terugvinden.

Groet,

Michel

kun je je niet redden met de vele tutorials op internet??
als je even googled vind je ontzettend veel
ook cursussen

Tuurlijk, maar uit een boek is altijd prettig, kun je ook aantekeningen maken etc. En ik had hele goede herinneringen en ervaringen met dit specifieke boek, maar het is waarschijnlijk al te lang geleden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dure jongens, zal wel een boek van ebay worden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ooit het boek "aan de slag met c++" van Gerjan Laan gebruikt om mijn kennis naar HBO niveau te krijgen:P

Als je wil kun je het van me krijgen(verzendkosten voor jou dan:P).

Groetjes, John

Ik heb ooit het boek "aan de slag met c++" van Gerjan Laan gebruikt om mijn kennis naar HBO niveau te krijgen:P

Als je wil kun je het van me krijgen(verzendkosten voor jou dan:P).

Groetjes, John
Bedankt voor je aanbod John, ik heb tnt post erop nagekeken wat het zou kosten om het boek naar engeland te versturen, daar woon ik namelijk.
Als ik tnt post erop nakijk kost het volgens mij 8,50 euro. Dan is het toch nog gunstiger om een boek via ebay.co.uk te bestellen, nogmaals bedankt,
groet,
Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan