Op zoek naar een gaming laptop; help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doradus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2012
Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen week op zoek geweest naar een aardige gaming laptop. Mijn budget is max 800,-. Ik kwam uit op deze Acer:

http://www.laptopshop.nl/product/199460/acer-aspire-v3-771g-53218g75maii.html

Die kan ik via een vriend van mij kopen met wat korting.

Vinden jullie dit een goede gaming laptop voor die prijs? Ik hoef geen Crysis of BF3 erop te draaien of zo, meer richting GW2 e.d., maar dan wel het liefst op high. Volgens de specificaties kan hij dat makkelijk hebben.
Wat is jullie mening over gamen op een laptop? Gaan ze wel een tijdje mee als je er enkel op gamet?
Ik weet bijzonder weinig hiervan. De enige ervaring die ik heb met een laptop was met mijn (zeer) oude Acer, wat wel een goedkoopje was. Die had altijd koelingsproblemen, waardoor hij vaak uitviel op gegeven moment. Moet ik me bij deze laptop daar ook druk over maken als ik eens een uurtje of twee zit te gamen?

Alvast bedankt voor de reacties!

tja een 650m kan idd bf3 niet op ultra maar games zoals gw2 wel
als je de laptop wilt voor alleen gamen dan zou ik toch echt voor een desktop gaan aangezien die kwa specs/prijs 2x zo goed is
ook zal deze laptop verdere games niet meer kunnen op high
bf3 en crysis zou hij wel aankunnen maar niet op ultra meer richting medium/high
voor een gaming laptop is de prijs/onderdelen erg goed! als je een laptop wilt moet je zeker deze nemen

Laurens,

Bedankt voor je reactie. Ik wil inderdaad echt wel een laptop, dus een desktop zit er helaas niet in. Had al wat mooie gezien, dat wel.

Maar heb je zelf ervaring met gamen op een laptop? Gaan die dingen een beetje mee qua koeling e.d.?

MSI en Dell hebben wel goede game laptops maar dan zit je denk ik wel boven je budget.
Medion is trouwens nog een goedkoper alternatief...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan