Op zoek naar een geschikt gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas web

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Goedenavond,
ik ben al een hele tijd op zoek naar een geschikte code voor een leuk gastenboek.
Aangezien ik zelf niet in staat ben om deze zelf te schrijven, ben ik aangewezen op de info die al op het net beschikbaar is. Echter de gastenboeken die ik allemaal tegenkom krijgen erg veel commentaar van andere coders dat ze slecht zijn opgebouwd, dat de code brak is, slecht beveiligd en nog tig opmerkingen.

Nu is mijn vraag of iemand toevallig ervaring heeft met een leuk, goed werkend gastenboek en deze link/code met mij wil delen.

Ik maakte eerst altijd gebruik van de onlinegastenboek.nl maar dan blijf je toch afhankelijk van anderen (als die er mee stoppen, heb ik niets meer...) en zit je vaak toch met reclame te kijken. Vandaar dat ik op zoek ben naar een goed alternatief.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Bas

p.s. wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsen, vandaar dat ik 'm hier ff neergezet heb

pffff, dank je wel voor je link, nu hoef ik me een aantal avonden niet meer te vervelen ;)

Ik zit er nu al een tijdje te kijken maar valt nog niet mee om iets leuks te vinden. Had er 1tje, maar die werkt niet meer als je de copyright verwijderd...

Wil graag 1tje met smily's, layout aanpasbaar en een "normale/reguliere" opbouw van berichten (dus boven het berichtje naam en tijd ipv ernaast of eronder)

Ik zoek nog ff verder! (of heeft iemand toevallig al ervaring met 1 van de gastenboeken?)

je kan gewoon eens op google zoeken naar bijvoorbeeld PHP Gastenboek Script dan vind je al een heleboel ;)

dan vind je al een heleboel ;)
dat is juist het probleem ;)
Er zijn er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie en vandaar dat ik ff vroeg of iemand al ervaring had met een bepaald gastenboek.

Maar ik zoek en test vrolijk verder :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan