Op zoek naar een laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo,

Ik wil nu voor het eerst een eigen laptop aanschaffen maar ik heb geen idee wat voor mij geschikt is.

Hij zou geschikt moeten zijn voor het volgende:
- Programmeren
- Spellen zoals GTA San Andreas, inclusief grafische modificaties
- Fatsoenlijk beeldscherm (dus niet achterlijk groot of onzichtbaar klein)
- Multitasken
- Lichtgewicht servertje (die naast San Andreas kan draaien)
- Niet te duur, denk aan 600/700 euro. Het liefst natuurlijk veel goedkoper.

Daarnaast ben ik op dit moment in Italië, en heb gehoord dat elektronica hier veel goedkoper is. Kan dat kloppen?

En als ie dan kapot is???
Rij je dan "eventjes" terug naar Italië??

Is dat waar dit topic om ging? Tuurlijk weet ik de consequenties, maar ik vraag enkel of het prijsverschil bekend is.
Als het prijsverschil groot is, is het in mijn geval gunstig om hier dan een laptop te komen.

Laatst bewerkt:
Laptop idee

Hallo, had onlangs ook op deze site gekeken want ik had ook een laptop nodig.
had toen nog geen account maar iemand had een soort gelijk bericht als jou gepost! daar werd er een acer gateway aangeboden. ik had die 1,5 maand geleden voor 500 euro gekocht. met garantie en binnen 2 dagen in huis!

wat je zei over San Andreas etc moet makkelijk nog kunnen draaien inprincipe op een verouderede laptop ( als je er niet veel rotzooi heb opstaan )

Zelf speel ik nog altijd de Command and conquer games ( redalert etc ) waar ook wel een redelijke laptop voor nodig is :) vaak ook online;p

Destijds heb ik de laptop gekocht via een webwinkel. de prijs ervan is ook alweer oplaag gegaan. ik raad m dan ook zeker aan voor wat jij wilt uitgeven & voor wat je ermee gaat doen. zeker een goeie service en bestelling binnen 2 dagen dus!
mag officieel niet een link gepost worden vandaar dat ik m ook niet volledig post haha.
goedkopelaptop . nl --> nieuwe laptops 17 inch ( niiet lompgroot en niet te klein perfect eigenlijk:P ) en dan dus de Acer Gateway ( te krijgen in rood en zwart, heb zelf rood )

Hoop je hier mee te hebben geholpen. raad inderdaad italie ook niet aan. maar daar dacht je zelf ook al aan
succes en fijne vakantie alvast verder!

Ciao

Nu in nederland, heb iets gezien.
i7 2360QM 2.0 GhZ
6 GB RAM
ATi HD6650M1G
17.3 inch scherm
640 GB HDD

Dat is dan de Acer 7750G-2636G64MN voor 800 euro.

Is dat de prijs waard?

Het zijn geen verkeerde specificaties alleen het is een Acer en dat vind ik persoonlijk niet de beste laptops want service leveren ze niet en heel vaak zijn ze binnen no-time stuk, met andere woorden ik zou er goed over nadenken of dat de €800 waard is.

TROLOLOLOLOLOLOL
zegt iemand met die naam whaha, that made my day :D

Die reactie verwachte ik al ;) maar ik was ooit van plan een Acer te kopen van daar die naam alleen toen ik hem eenmaal had gekocht was ik wat minder blij! Heb je al eens bij dell gekeken want daar kan je zelf één samenstellen (ik zou alleen wel 1 uit de xps serie doen)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou inderdaad als het even kan geen Acer nemen misschien is dit een betere optie.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit. Over de videokaart, tot wat is deze in staat? Ik heb niet zoveel ervaring met Nvidea.

Hoi,

Och hij is even beter als die in de Acer dus misschien heb je dan een vergelijk.

Zou dit systeem een spel al GTA 4 op redelijke kwaliteit ondersteunen? Zoniet, wat mag de bottleneck zijn?

Hoi,

Denk dat je er redelijk mee kan gamen maar het blijft een notebook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan