Goedemiddag, :thumb:
Ik probeerde gisteravond Quake 4 te spelen en dat liep totaal niet( viel dit even tegen)
Dus heb ik besloten om een nieuwe videokaart te kopen, ik had op een online site de volgende kaart gevonden: de 'GeForce 7600 GS 512 Mb AGP' voor een prijs van zo'n 130 euro.
Dit lijkt mij een onwijs mooie kaart, maar ik heb gelezen dat het geheugen van een kaart lang niet alles zegt, en dat het vooral uitmaakt wat voor DDR je hebt en de kloksnelheid.
Mijn systeemspecs:
Voeding Huntkey: 400WATT
AMD Athlon 2 Ghz
768 DDR geheugen
Ati Readon 9200 128MB AGP.
160 GB HDD
-
Win Xp Sp2, Direct X 9.0c
-
Ik hoop dat ik deze pc nog niet hoef af te schrijven om te kunnen gamen,
Misschien dat een leuke videokaart wonderen verricht
Kijk ik hoef echt niet de aller hoogste instellingen te draaien in de game, zolang het er maar redelijk uitziet en goed draait.
Misschien dat iemand mij wat tips en/of suggesties kan geven.
Ik wil niet echt gek veel voor een videokaart uitgeven een beetje rond de 150 euro, is dit uberhaut mogelijk voor deze prijs??
Erg bedankt voor het lezen,:thumb:
Groeten,
Boy
Ik probeerde gisteravond Quake 4 te spelen en dat liep totaal niet( viel dit even tegen)

Dus heb ik besloten om een nieuwe videokaart te kopen, ik had op een online site de volgende kaart gevonden: de 'GeForce 7600 GS 512 Mb AGP' voor een prijs van zo'n 130 euro.
Dit lijkt mij een onwijs mooie kaart, maar ik heb gelezen dat het geheugen van een kaart lang niet alles zegt, en dat het vooral uitmaakt wat voor DDR je hebt en de kloksnelheid.
Mijn systeemspecs:
Voeding Huntkey: 400WATT
AMD Athlon 2 Ghz
768 DDR geheugen
Ati Readon 9200 128MB AGP.
160 GB HDD
-
Win Xp Sp2, Direct X 9.0c
-
Ik hoop dat ik deze pc nog niet hoef af te schrijven om te kunnen gamen,

Kijk ik hoef echt niet de aller hoogste instellingen te draaien in de game, zolang het er maar redelijk uitziet en goed draait.
Misschien dat iemand mij wat tips en/of suggesties kan geven.
Ik wil niet echt gek veel voor een videokaart uitgeven een beetje rond de 150 euro, is dit uberhaut mogelijk voor deze prijs??
Erg bedankt voor het lezen,:thumb:
Groeten,
Boy