Op zoek naar een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eydis

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede, niet al te dure pc/desktop. Naast de normale zaken moet hij ook geschikt zijn om te gamen. (mijn zoon speelt er op, niet al te zware spelen). Nu zag ik een Acer Aspire X 1935 (voor € 600,-). Hieronder volgen de gegevens. Is dit een geschikte p.c.? Ik woon overigens in Zweden. Als deze niet zo geschikt is, wat zijn dingen waar ik vooral op moet letten bij de aankoop? Ik ben overigens niet iemand die zoveel verstand heeft van pc's dat ik een pc zelf in elkaar zou kunnen zetten.:D
Bedankt alvast voor commentaar/tips, e.d.

Hier volgen de gegevens van deze Acer Aspire X1935 :
Processor -- Intel i3/ 3,3 Gh
RAM-geheugen - 8 GB (2x4)
opslagcapaciteit- 1 TB
Harde schijf- SATA (5400 rpm)
Videokaart- AMD Radeon HD 7470
Videogeheugen - 2048 MB

groet,
Chris

Ik zag ook een zelfde model Acer met 4 of 6 GB werkgeheugen. Kan dit problemen opleveren met bepaalde wat zwaardere spellen?

Hoi,

Persoonlijk zou ik niet voor een Acer kiezen is niet echt een sterk merk misschien is dit een betere optie als het je wat lijkt wel even vragen of de voeding de videokaart aan kan.
Dit is misschien nog een betere optie.

Laatst bewerkt:
Als je budget niet beperkt is tot €600,- zijn de machines die Modag voorstelt inderdaad een betere keuze. Zeker die tweede.

Wel ff erbij zeggen, dat alle bedrijven die jullie opnoemen niet bezorgen in zweden :D

CoolBlue En Azerty Bezorgen beide alleen in Nederland en Belgie

Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik woon in Zweden, en wil hem het liefst hier kopen. Mij gaat het dan ook vooral om te weten naar welke onderdelen ik moet kijken om een goede afweging te kunnen maken. En bedankt alvast voor diegenen die gereageerd hebben.

Ik zag hier in Zweden bij ons in de buurt een pc met de volgende gegevens:
Processor: Amd A4-3400 2,7ghz
RAM: 4gb 1600mhz geheugen
Grafik: HD6410D 2gb geheugen
HDD: 500gb sata 3
Overigen: 480watts nätdel. usb 3,0. Dvd-brander.

Is die 4GB te weinig voor de wat zwaardere spellen?
Ik kan er ook een extra grafische kaart bij kopen (AMD Hd 7750) en 120 GB SSD sata3. Is dit handig/ noodzakelijk? Wat is trouwens het voordeel van een extra grafische kaart?

met groet,
Chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan