Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede, niet al te dure pc/desktop. Naast de normale zaken moet hij ook geschikt zijn om te gamen. (mijn zoon speelt er op, niet al te zware spelen). Nu zag ik een Acer Aspire X 1935 (voor € 600,-). Hieronder volgen de gegevens. Is dit een geschikte p.c.? Ik woon overigens in Zweden. Als deze niet zo geschikt is, wat zijn dingen waar ik vooral op moet letten bij de aankoop? Ik ben overigens niet iemand die zoveel verstand heeft van pc's dat ik een pc zelf in elkaar zou kunnen zetten.
Bedankt alvast voor commentaar/tips, e.d.
Hier volgen de gegevens van deze Acer Aspire X1935 :
Processor -- Intel i3/ 3,3 Gh
RAM-geheugen - 8 GB (2x4)
opslagcapaciteit- 1 TB
Harde schijf- SATA (5400 rpm)
Videokaart- AMD Radeon HD 7470
Videogeheugen - 2048 MB
groet,
Chris
Ik ben op zoek naar een goede, niet al te dure pc/desktop. Naast de normale zaken moet hij ook geschikt zijn om te gamen. (mijn zoon speelt er op, niet al te zware spelen). Nu zag ik een Acer Aspire X 1935 (voor € 600,-). Hieronder volgen de gegevens. Is dit een geschikte p.c.? Ik woon overigens in Zweden. Als deze niet zo geschikt is, wat zijn dingen waar ik vooral op moet letten bij de aankoop? Ik ben overigens niet iemand die zoveel verstand heeft van pc's dat ik een pc zelf in elkaar zou kunnen zetten.

Bedankt alvast voor commentaar/tips, e.d.
Hier volgen de gegevens van deze Acer Aspire X1935 :
Processor -- Intel i3/ 3,3 Gh
RAM-geheugen - 8 GB (2x4)
opslagcapaciteit- 1 TB
Harde schijf- SATA (5400 rpm)
Videokaart- AMD Radeon HD 7470
Videogeheugen - 2048 MB
groet,
Chris