op zoek naar een progamma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
82
Ik ben opzoek naar een progamma. maar ik kan nergens een werkende vinden. dus ik vroeg me af mischien heeft iemand nog een ideetje voor me. ik zoek een progamma waarmee je anoniem kan mailen. met een ander adres dat wel. kwil me vader graag een keer voor de gek houden... dus vandaar. :cool:
het is niet bedoelt voor hacken of wat dan ook. en als dit hier niet thuishoort waarschuw me dan ff.
met vrinedelijke groet Corné Methorst:D
 
ah... ja dan weet ik het ook niet :)
 
Is toch niet zo ingewikkeld. Maak gewoon een nieuw Gmail of LiveMail adres aan met elke willekeurige naam en klaar ben je...

Dit is trouwens ook wel leuk, kun je een email versturen die zichzelf vernietigd of die je eerst kunt versturen maar ook weer terug kunt halen:

http://www.bigstring.com/mail/main.php
 
Laatst bewerkt:
Is toch niet zo ingewikkeld. Maak gewoon een nieuw Gmail of LiveMail adres aan met elke willekeurige naam en klaar ben je...
dat is het em juist. ik wil bijvoorbeeld er geintjes mee uithalen... bij me pa en me broertjes. zegmaar als voorbeeld me broertje krijgt dan een e-mail van sgool. dan bedoel ik dit directeur@christiaan-huygensschool.nl dat je zoon e-mail kunt verzenden... maar er bestaan van die progamma's ... maar ze werken niet of hebben een doode link.
 
Dat gaat als maar minder klinken als een geintje.... is maar goed dat ik die niet van je krijg :shocked:
 
tis egt een geintje voor me ouders ofso... ik beodel waarom zou ik gaan hacken of wat dan ook dat heeft geen nut. en dat is strafbaar en kan me geld kosten enk heb me geld nogal hard nodig de laatste tijd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan