Op zoek naar een soort time track programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanstyle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Dag Allen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een programma gratis of betaald om arbeidstijd te meten. Niet zoals je veel ziet in time tracking programma's hoe lang iemand werkt per dag.

Het gaat om het volgende: Ik wil graag weten als er een bestelling binnen komt en het product gaat binnen de organisatie langs meerdere afdelingen, hoe lang deze dan op de betreffende afdeling is.

Dus bestelling komt bij A binnen om 10.00uur verwerkt de bestelling en stuurt hem om 10.30 door naar B om er onderdelen bij te voegen.
B stuurt na toevoegen van onderdelen om 12.00uur de bestelling door naar C die hem in gaat pakken.
C stuurt na het inpakken van de bestelling het pakketje om 13.00 naar D om het op transport te zetten.
D zet het pakketje op transport om 16.00 uur.

Iemand een idee of hier iets voor is?

alvast bedankt,
\
Groeten

Je kan het ook met Excel doen maar misschien is dat te eenvoudig? Kolom A afdeling a,b,c,d. Kolom B begin tijden, Kolom C 1e cel formule =B2-B1 en 2e cel =B3-B2 et cetera.
exceltest.JPG

Zo gaat het nu inderdaad, maar we willen hier eigenlijk vanaf.

uiteindelijk zal het ooit een barcodesysteem gaan worden, maar dat kost tijd en geld en ben ik op de korte termijn niet mee geholpen.

iig bedankt!

No problem!
Misschien kan dan een andere helpmij gebruiker je helpen want dat weet ik inderdaad niet.

Dit is niet zo'n heel lastig programma. Ik weet niet of het is toegestaan. Maar misschien zijn er mensen op dit forum te vinden die voor een vergoeding dit programma kunnen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan