Op zoek naar game-PC +/- 800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

thr1llz

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Goedemiddag,

na dit forum grondig te hebben doorzocht, ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn hardware kennis minimaal is. Graag zou ik, zoals zovelen, gebruik willen maken van de kennis die hier actief is.

Ik ben op zoek naar een game-pctje. Helaas heb ik echt geen idee wat ik moet verwachten qua prijs/prestatie. Daarom kom ik dus hier.

Budget - rond de 800, minder is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Doel - Gamen / Internet+Email.
Omgeving - geluid maakt niets uit, maar een grasmaaier-effect hoeft niet perse :-)
Assemblage - kant en klaar.
Besturingssysteem - W7, atm heb ik 32bit.
Opties / randapparatuur - Een monitor.

Qua spellen is het vooral WoW & SC2. Ik heb een laptop en alles staat zowat op minimale graphs en daardoor durf ik het niet aan om FPS-spellen te gaan proberen.

Alvast bedankt voor de mogelijke hulp / tips.

MvG

Vraag: Wat voor games wil je erop kunnen spelen? Is de resolutie belangrijk? Hoe groot moet het beeldscherm zijn?

Vraag: Wat voor games wil je erop kunnen spelen? Is de resolutie belangrijk? Hoe groot moet het beeldscherm zijn?

bedankt voor je reactie.
Spellen als world of warcraft, starcraft 2, portal 2, mass-effect, duke nukem forever(wanneer die komt dan he... :-). Eigenlijk van alles.
Het hoeft niet perse op ultra high, maar meer dan low-settings zou wel fijn zijn.
monitor van 19" is toch wel het minimum. resolutie, heb ik niet echt kijk op. Op dit moment heb ik 1440x900, dat is dan toch wel het minimale lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan