Op zoek naar goeie game laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ten eerste: een goede gamelaptop kost je meer dan € 1500,-
Ten tweede: het is echt geen bijzondere laptop met 2.0 ghz, 250 GB harde schijf en 4GB werkgeheugen.
Ten derde: de kaart is midrange, niks bijzonders aan dus.

-.- ga lekker ergens anders negatief doen. ALs je een goedkope wil heb je er hier een. En slecht is die niet hoor.

Ach voor het budget is het geen slechte laptop, maar dat maakt het nog geen gaminglaptop.

Sorry hoor, maar een laptop is niet gemaakt om goed mee te gamen.:rolleyes:

Maar kijk ik ben niet van plan er gta IV op te spellen. Gewoon soms spel ofzo zoals red alert 3 ofzo

@crash maar daarvoor is die ook niet 100% voor bedoelt gewoon leuk naar vrienden nemen ofzo. En af en toe kan je er spel opdoen.

Sorry, maar ook ik ben het eens met mijn voorgangers.

Goedkope game laptops bestaan niet, want een laptop is nu eenmaal niet zozeer geschikt om mee te gamen.

Deze laptop zal een groot aantal games wel kunenn draaien, maar absoluut niet maximaal.

Nieuwere games gaat helemaal een probleem worden.

Temperatuur loppt vaak snel op tijdens het gamen met een laptop.

Maar kijk ik ben niet van plan er gta IV op te spellen. Gewoon soms spel ofzo zoals red alert 3 ofzo

@crash maar daarvoor is die ook niet 100% voor bedoelt gewoon leuk naar vrienden nemen ofzo. En af en toe kan je er spel opdoen.

Veel succes want dat is ook een spel waar deze videokaart het moeilijk mee krijgt.

dan zou ik een qmondo 2hands ergens op de kop proberen te tikken.

maar ik sluit me verder aan bij de vorige reageerders.

een laptop zal je voor het geld nooit zo goed kunnen gamen als op een pc.

dus koop voor de zakelijke dingen een netbook van 250 euro

en een vaste pc om te gamen.

Nogmaals: voor de prijs is het geen slechte laptop, maar dit feit maakt het nog geen gaminglaptop.

Maare ik ben geen zakenman ik ben 15 xD?
Ik wil gewoon mee nemen naar me vrienden misschien grappigspel meenemen ofzo. En normale game pc heb ik al. Met 2 beeldschermen. :P
Bedankt voor de reacties volgens mij weet ik genoeg.

Onder zakelijke dingen vallen mailen, internetten en Office gebruik. Dat doe je als scholier zijnde toch ook gewoon? Hoef je geen zakenman voor te zijn.

We kunnen het anders ook gewoon huis, tuin en keuken-gebruik noemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan