op zoek naar: het Beste geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannickvis

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
9
Hallo,

ik ben op zoek naar nieuwe speakers voor aan mijn pc.
het belangrijkste vind ik: de kwaliteit
omdat uik een kleine kamer heb en mijn speakers over het algemeen gebruik om muziek te luisteren zit ik te denken aan een 2.1 setje

nu is mij vraag:
welke speakers kan ik het beste kiezen ?
 
veel bass of weinig bass?

zelf zou ik denken aan iets van logitec voor jou
niet duur, goede kwaliteit, heb je bepaalde prijs op het oog?

zelf zou ik kiezen voor bass-reflex speakers
 
hallo,

bedankt voor de snelle reactie.
zelf had ik ook al even bij Logitech gekeken.
omdat er nog andere mensen thuis wonen is het handig een setje met niet overdreven veel bas (zoals er op de Z 2300 van Logitech schijnt te zitten)
verder wil ik wel de bas door middel van een afstandbediening of een knop op het bureau kunnen regelen (dus niet met een knop aan de achterzijde van de sub)

het mag best een paar hondert kosten, nu ben ik aan het kijken voor rond de 150 tot 200 euro, maar als je voor echt goed geluid er 100 bij op moet tellen doe ik dat graag
de kwaliteid is belengrijker dan de prijs

ik heb ook gegrepen dat er speakers (als de Logitech Z cinema) zijn met een USB ipv een 3,5 mm waardoor de kwaliteit beter is
 
kleine aanvulling:

ik zou het ook prettig vinden al ik (voor 's avonds) de bas ook volledig kan dimmen zodat andere mensen rustig kunnen stapen en ik nog wel muziek kan luisteren ;)
bij mijn Z4 kan je hem bijvoorbeeld goed dimmen, maar de bas van de 2300 schijnt als hij helemaal naar beneden staat nog best hard te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan