Tythor Zeth
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2008
Ik heb een maand geleden een nieuwe game PC gekocht. Mijn oude computer, een Dell Dimension 9200, geef ik daarom aan mijn broertje. De PC is net 3 jaar oud. De oorspronkelijke videokaart, een nVidia GeForce 7900GS, heeft zo'n twee maanden geleden het loodje gelegd. Ik wilde op korte termijn even een vervanger daarvoor. De GeForce 9500 GT 1GB was toen in de aanbieding bij de lokale winkel, dus toen heb ik die maar even gekocht. Nu ik mijn PC aan mijn broertje ga geven, lijkt het me wel zo fijn voor hem als ik even een betere videokaart voor hem koop zodat hij wat beter kan gamen.
Helaas zal de voeding geen echte goede videokaart toe laten, dus daarom vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met een juiste videokaart uit te zoeken. Een budget hoef ik denk ik niet te geven, want iets in de richting van een HD 4890/HD 5770 zal er toch wel niet in zitten. Stel dat mijn voeding dat toch toelaat, lijkt het me sterk dat ik die volledig kan benutten met mijn systeem (dus of het geld wat ik er insteek het wel waard is). Ik heb geen zin om ook een nieuwe voeding aan te schaffen.
Hier zijn de specs:
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 (2.4 GHz)
Geheugen: 4x 1 GB RAM (DDR2-SDRAM PC2-5300, 333 MHz, CL5/5/5/13/18)
Moederbord: Dell 0WG855
Harde schijf: Western Digital Caviar SE16 320GB
Videokaart: nVidia GeForce 9500 GT
Voeding: Dell L375P-00 (375W)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
Helaas zal de voeding geen echte goede videokaart toe laten, dus daarom vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met een juiste videokaart uit te zoeken. Een budget hoef ik denk ik niet te geven, want iets in de richting van een HD 4890/HD 5770 zal er toch wel niet in zitten. Stel dat mijn voeding dat toch toelaat, lijkt het me sterk dat ik die volledig kan benutten met mijn systeem (dus of het geld wat ik er insteek het wel waard is). Ik heb geen zin om ook een nieuwe voeding aan te schaffen.
Hier zijn de specs:
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 (2.4 GHz)
Geheugen: 4x 1 GB RAM (DDR2-SDRAM PC2-5300, 333 MHz, CL5/5/5/13/18)
Moederbord: Dell 0WG855
Harde schijf: Western Digital Caviar SE16 320GB
Videokaart: nVidia GeForce 9500 GT
Voeding: Dell L375P-00 (375W)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!