Op Zoek naar Nieuwe AGP Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste Helpers,

Ik Zat eraan te denken om een nieuwe Video-kaart aan te schaffen, Want ik speel graag COD Modern Warfare 2 en de videokaart die ik nu heb draait dat niet lekker genoeg.
Nu is mijn vraag of jullie nog een goede videokaart kennen die Call of duty Modern Warfare 2 Draait met de volgende Specs:

CPU: Intel P4 Prescott 3.00Ghz Socket 478 (Ge-Cooled door een ASUS Silent Square EVO)
Mobo: Asus P4S800-mx
RAM: 1x 1GB Corsair PC3200 (200Mhz)
1x 512MB Nanya PC3200 (200Mhz)
VideoKaart(die ik nu heb): PNY Nvidia Geforce 6200 512MB AGP (Core: 350Mhz, Type: DDR)
PSU: Sweex PS020 350Watt

Mijn budget is rond de 50-70 euro mag ook goedkoper natuurlijk:D

Alvast Bedankt Gino

Hou er wel rekening mee, dat een redelijke AGP videokaart minimaal 75,- euro kost, maar dat je dan ook nog een goede voedig nodig hebt, want met een Sweex 350W kun je geen kant op.

De vraag is dan, of je pc dat allemaal nog wel waard is.....

Schaf een 2de hands aan.

Je pc is tamelijk veroudert (zoals music al aangeeft), steek er geen nieuw spul in, dat is zonde.
Neem bv een Ati 1650 kaartje
http://link.marktplaats.nl/351770423

Dit moet op een 350W kunnen draaien.

Probeer ook een geheugenbalkje op de kop te tikken. bv 512mb / 1Gb.
1GB is wat mager voor mw2

Schaf een 2de hands aan.

Je pc is tamelijk veroudert (zoals music al aangeeft), steek er geen nieuw spul in, dat is zonde.
Neem bv een Ati 1650 kaartje
http://link.marktplaats.nl/351770423

Dit moet op een 350W kunnen draaien.

Probeer ook een geheugenbalkje op de kop te tikken. bv 512mb / 1Gb.
1GB is wat mager voor mw2

TS heeft al 1,5Gb ram

RAM: 1x 1GB Corsair PC3200 (200Mhz)
1x 512MB Nanya PC3200 (200Mhz)

Dat is inderdaad zo dat het oude hardware is. Maar heb geen geld voor nieuwere Komt later wel ;)

Ik zie dat die 1650 een PCI-E is D:

Groetjes Gino

Ook met een 1650 zit ie qua systeemneisen voor de game echt maar dan ook echt met zijn specs aan de onderkant van de eisen.....
Houd er dus rekening mee dat mw2 dus alleen op low(verry low;)) speelbaar zal zijn

Zo gaat lekker met mij :S Sorry
Doet de zon denk ik ;) dan gaat lezen wat moeilijker.

ZIe nu inderdaad dat je al 1,5GB hebt, dat is goed.

Ook nam ik aan dat de 1650 serie alleen was uitgekomen op AGP, heb niet naar het slot gekeken op de foto.
Schijnbaar zijn deze er dus ook op PCI-e

In het AGP tijdperk :) had ik zelf ook de 1650.
Maar hier een AGP versie op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/351740474

Oke dankje,

Ik had ook al een andere Video-kaart gevonden:
http://www.link.marktplaats.nl/351603978

Want ik woon in de regio utrecht :P Maar had ik niet verteld.
Draait de bovenstaande videokaart Call of Duty 6?
met de HW die ik heb?

Ook ben ik opzoek naar een goedkope goede Upgrade Set/Kit Het liefst Intel En 2GB ram(rond de 100 euro)

~gino

Laatst bewerkt:
Denk dat je voor jezelf maar eens moet gaan nadenken: of met deze doorgaan en geen geld meer insteken en dus accepteren dat je niet de nieuwste games kan spelen.
of gaan sparen voor een goede upgrade(en dat is niet voor 100 euro)

Denk dat je voor jezelf maar eens moet gaan nadenken: of met deze doorgaan en geen geld meer insteken en dus accepteren dat je niet de nieuwste games kan spelen.
of gaan sparen voor een goede upgrade(en dat is niet voor 100 euro)

Ja tuurlijk wil ik de nieuwste hardware :) maar ben pas 14 xD En wil ook wat bij verdienen. Al is het de heledag computers in elkaar zetten in een pc winkel(dat doe ik al met liefde *ik weet het ik ben te erg met pc's xD*)

Als je wilt upgraden ..ga aan het sparen.
Hetgeen wat jij in je hoofd hebt heeft echt geen zin.De upgradeset die je gaf is zelfs een stap backwards.
Ik haal daar ook op uit dat je,en dat zeg ik met alle respect,er nog geen kaas van gegeten hebt.

Wellicht is het verstandiger om alles ff uittestellen tot je een redelijk budget hebt om iets te doen.
Wat je nu wilt doen in beide gevallen is zonde van je geld.

jah oke, Ik denk dat ik idd gewoon moet gaan sparen tot 300 en dat ik dan een mooi game pctje tegen kom op marktplaats. Ik had er laatst een maar die man had hem al weg gedaan. Is het trouwens ook mogelijk om via de pc te werken om geld te verdienen? Bijv. Website's bouwen? Ik heb namelijk enig verstand in HTML, PHP

Het antwoord op je laatste vraag blijf ik vanaf.....
En idd voor een wat hoger budget kan je wellicht een pc scoren op marktplaats die vele male beter is als je nu hebt(of na je upgrade)

succes:thumb:

maar heeft het nu wel nut om die Video kaart die ik had laten zien van marktplaats te kopen?

Dan liever nog de 1650 maar je wilt bijv mw2 en cod 6 spelen en dat gaat echt niet goed lukken niet.Maar tenopzichte van hetgeen je nu hebt doe je welk een stapje voorwaards.En als je die voor 15 euro kan scoren dan zou ik het niet laten....

Dan liever nog de 1650 maar je wilt bijv mw2 en cod 6 spelen en dat gaat echt niet goed lukken niet.Maar tenopzichte van hetgeen je nu hebt doe je welk een stapje voorwaards.En als je die voor 15 euro kan scoren dan zou ik het niet laten....

Maar hij gaat t wel beter runnen of niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan