op zoek naar smarthphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrgman

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
ik ben op zoek naar een smartphone. ik heb een budget van 200 euro en ik wil een smarthphone met android minimaal een 3,5 inch scherm en wifi, 3G, gps.

weet iemand misschien een leuke? (geen nokia :p)

Samsung Ace Plus. Mn vriendin heeft hem net sinds zaterdag en is er helemaal wild van. Beter en gebruiksvriendelijker dan haar vorige HTC wildfire S. Ik heb de gewone Ace maar daar zit een mindere gps ontvanger in dus verbinden duurt buitensporig lang. De Ace plus heeft dat probleem niet meer...
https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-ace-plus

Laatst bewerkt:
Mooi overzichtje, maar ik denk dat TS meer zit te wachten op ervaringen, voors en tegens en goede raad van gebruikers...;)

Heeft een tweede camera, geen geweldige maar voldoende voor beeldbellen denk ik...

Nog wel even een nadeeltje van de Ace Plus waar we gisteren achter kwamen. Whatsapp draait daar niet op. Zal ongetwijfeld met een update verholpen worden maar zover is het nu nog niet...

wat is eigenlijk het verschil tussen de galaxy ace en de galaxy ace plus?

Ik zou voor jezelf even de eisen op een rijtje zetten waar je telefoon aan moet voldoen. Ik heb hier zelf de welke telefoon past bij mij test 2012 voor gedaan. Ik denk dat de Galaxy S II wel iets voor jou kan zijn. Misschien wel iets boven het budget, maar doordat het een verouderd model is krijg je een goede telefoon voor relatief weinig geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan