op zoek naar webruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Hoi,

Ik ben opzoek naar een (goede/goedkope) provider voor webruimte. Ik moet voor m'n studie veel verschillende (grote) bestanden hebben en ook op m'n notebook kom ik ruimte te kort. Bovendien denk ik eraan om een website e.e.a. op te zetten. Ik had vroeger een of andere Amerikaanse provider, maar uploaden ging altijd heel langzaam. Nu gebruik ik de 50 mb van m'n internetabo(die gebruiken tenminste 50% van m'n uploadsnelheid!!!:cool:) en andere oude abo's, maar die 50 mb is lang niet genoeg. Weet iemand een oplossing???:confused:

Alvast bedankt!!!

Of het een oplossing is weet ik niet maar ik heb mijn websites ondergebracht bij WebReus. Ben er zeer over te spreken en bepaald niet duur!

Kun je Skydrive ook met FTP gebruiken?
Ja, zat ook aan Nas te denken, maar ik heb maar een heeeel klein budget...

Hoeveel ruimte denk je nodig te hebben?
Persoonlijk vind ik Dropbox erg handig, biedt 2gb, je kunt meer krijgen door referrals.

Kun je Skydrive ook met FTP gebruiken?
Ja, zat ook aan Nas te denken, maar ik heb maar een heeeel klein budget...

Niet met "FTP" maar het is wel mogelijk om hem te mounten als netwerkmap.

Wat is je budget precies? (een oude pc kan maar kost te veel stroom, dan heb je die nas er met een week uit)

Trouwens mijn NAS staat aan tussen 8.00 en 23.00 en als mijn FTP server goed functioneert mag je ook wel een paar GB op mijn NAS (het liefste niet meer dan 50GB)

Hoeveel ruimte denk je nodig te hebben?
Persoonlijk vind ik Dropbox erg handig, biedt 2gb, je kunt meer krijgen door referrals.

Ik moet zowieso 4 GB hebben als opslag, voor de site weet ik het nog niet aangezien ik er net mee begonnen ben...

Niet met "FTP" maar het is wel mogelijk om hem te mounten als netwerkmap.

Wat is je budget precies? (een oude pc kan maar kost te veel stroom, dan heb je die nas er met een week uit)

Trouwens mijn NAS staat aan tussen 8.00 en 23.00 en als mijn FTP server goed functioneert mag je ook wel een paar GB op mijn NAS (het liefste niet meer dan 50GB)

Mijn budget is nu €50,00(ik ben nl. voor 5 dingen tegelijk aan het sparen). Hoeveel kost een fatsoenlijke Nas eigenlijk, en is hij ook van buitenaf te benaderen?

Dat WL-opslagje neemt veel bestanden niet aan.

Het is wel aardig als ik een paar Gb van je Nas mag. Ik heb zowieso geen 50 Gb nodig (heb maar 55 Gb op mijn interne HDD!), ik wil alleen Backupje kunnen maken van studiebestanden, mijn documenten, emails en dergelijke... Ik werk steeds op veel verschillende pc's en laptops en een webopslag lijkt me daarom wat beter haalbaar.

Ik kan misschien het beste je inloggegevens mailen (heb 50GB aangemaakt) Zou je je email kunnen geven?

Normaal geeft hij het weer als "Offline bericht" staat nu hopelijk op skype en in je postvakje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan